Spectr News Theme

کلینیک بتن اهواز


کلینیک بتن اهواز

آدرس : اهواز ، زیتون کارمندی ، فلکه پارک ، جنب بانک تجارت، ساختمان 88

تلفن تماس : 34448188-34443202-061

وب سایت : www.clinicbeton.com

 

شرکتکلینیک فنی  بتن ایران

شرکتکلینیک فنی  بتن ایران با اندیشه ایجادمرکزی تخصصی و کاربردی در زمینه ارائه خدمات فنی مهندسی ، بازرگانی و آموزشی درسطح کشور و منطقه راه اندازی گردیده است .

شرکتکلینیک فنی  بتن ایران، اولین و تنها مجموعهفنی و مهندسی با محوریت بتن در سطح کشور می باشد که توانسته با ارائه خدمات متنوعو تخصصی گامی  نو و البته کارآمد در عرصهصنعت بتن کشور بردارد. این امر باعث گردیده تا کارشناسان و مهندسی فعال در عرصهبتن کشور با در اختیار داشتن تیم کارآمد در کنار خود راه سخت اجرای پروژه عمرانیرا با اطمینانی بیشتر و با کیفیت تر بردارند.

شرکتکلینیک فنی  بتن ایران، با به کارگیری تیمهای کارشناسی ، اجرایی ، تخصصی ، بازرگانی و آموزشی از میان فعالان و متخصصین بتنبرجسته کشور  همواره سعی دارد تا با اولویتقراردهی کیفیت و تخصص باعث ارتقاء سطح کیفی ، مهندسی و اجرایی پروژه ها و با رفتنسطح عملی دست اندرکاران گردد.

در اینراستا ، شرکت کلینیک فنی  بتن ایرانفعالیت خود را در سه شاخه فنی و مهندسی ، آموزش و بازرگانی  هدف دهی و پیگیری نموده و می نماید.  

بخشمهندسی و اجرایی کیلینیک فنی و تخصصی بتن : بر هیچ کس پوشیده نیست کهافزایش کیفیت و دوام پروژه ها عمرانی و سازه های بتنی در حین ساخت و بهره برداری  مستلزم سوق به سمت ارائه خدمات تخصصی و هدفمندمی باشد. این امر به خصوص در پروزه تخصصی و حساس تر مانند تعمیرات و بازسازی سازههای بتنی که بازدهی و نتیجه گیری از آن ها صفر یا صدی می باشد ، رنگ و بوی جدی تریبه خود می گیرد. از این رو مجموعه کلینیک فنی  فنی و تخصصی بتن ایارن با در اختیار گیریتجهیزات تخصصی ، تیم مهندسی و کارشناسی و نیروهای اجرایی کارآزموده و آموزش دیدهخدماتی به روز و تخصصی را به دست اندرکاران و کارفرمایان پروژه های عمرانی در سطحکشور و منطقه ارائه نماید.

 سرفصل های خدمات مهندسی و کارشناسی بتن قابلارائه توسط مجموعه :

شرکتکلینیک فنی  بتن ایران | مشاوره ، مهندسی واجرای ترمیم و بازسازی سازه های بتنی

شرکتکلینیک فنی  بتن ایران | مشاوره ، مهندسی واجرای مقاوم سازی انواع سازه های بتنی

شرکتکلینیک فنی  بتن ایران | مشاوره ، مهندسی واجرایآب بندی و محافظت سازه های بتنی ماننده تصفیه خانه ها ، سازه های صنعتی ،کولینگ تاورها ، کلاریفایرها ، ایستگاه های پمپاژ ، استخرها ، مخازن آب و فاضلاب ،سد ها ، کانالها و ...

شرکتکلینیک فنی  بتن ایران | مشاوره ، مهندسی واجرای انواع  تست و آزمایش های غیرمخربسازه های بتنی

شرکتکلینیک فنی  بتن ایران | مشاوره ، مهندسی واجرای انواع کف پوش های صنعتی از جمله کف پوش های پایه سیمانی ، اپوکسی و پلییورتان

شرکتکلینیک فنی  بتن ایران | مشاوره و کارشناسیبتن

شرکتکلینیک فنی  بتن ایران | مشاوره ، مهندسی واجرای کرگیری و کاشت آرماتور و بولت در سازه های بتنی

شرکتکلینیک فنی  بتن ایران | مشاوره ، مهندسی واجرای ورق های ژئوممبرین

شرکتکلینیک فنی  بتن ایران | مشاوره ، مهندسی واجرای پوشش ضد حریق

شرکتکلینیک فنی  بتن ایران | مشاوره ، مهندسی واجرای پوشش های ضد اسید

بخشآموزش شرکت کلینیک فنی  بتن ایران :

این بخشدر راستای اهمیت و نیاز دانش عملی و عملیاتی مهندسین و دست اندرکاران پروژه عمرانیبه ویژه پروژه های بتنی راه اندازی گردیده است.شرکت کلینیک فنی  بتن ایران در این راستا با تعریف سرفصل ودوره های تخصصی و کاربردی بتن و نیز به کارگیری مدرسین و متخصصین سرشناس ،کارآزموده و با تجربه اقدام به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی بتن  به صورت عمومی و اختصاص نموده است.

 

 بخش بازرگانی شرکت کلینیک فنی  بتن ایران :

امروزهبا گسترش روزافزودن استفاده از انواع افزودنی و محصولات کمکی و جانبی بتن در پروزههای عمرانی شرکت های مختلفی در قالب ارائه کنندگان محصولات مذکور شکل گرفته و بهخدمات در سطح کشور اقدام می نمایند. اما آنچه همواره در این زمینه به عنوان مشکلیبزرگ قابل تامل بوده است ارائه خدمات به صورت عام و فارغ از تخصص لازم  و خدمات پس از فروش بوده است. که این موضوعباعث تحمیل هزینه های گزاف و تاثیرات منفی در پروژه ها گردیده است. از این رو اینمجموعه سعی نموده تا با ارائه خدمات توامان کارشناسی در کنار خدمات بازرگانی نسبتبه حل این نقیصه اقدام نماید.


or
or
A password will be send on your post
Registration