Spectr News Theme

قیمت فروش گروت

کد مطلب : 170

گروت پایه سیمانی  تشکیل شده از آب ، سیمان ، ماسه و افزودنی هایمتداول دیگر می باشد. از گروت ها جهت پر کردن فضاهای خالی و ترک های بزرگ ، لایهلایه شدن و یا خرد شدن استفاده می شود.از این لحاظ کاربرد گروت مشابه ملات می باشد. گروت کاربردی در زیر صفحهستون ها، آنکربلت ها، نصب ریل ماشین آلات، برینگ پل ها، بلت ها، ریل ها، حایل هادارند. مهم ترین مزایای گروت ها این است که مکانی که در آن گروت ریخته می شود راکامل پر می کند. چون گروت منبسط شونده خاصیت غیر انقباضی دارد از گروت آماده جهتمصارف مختلفی مثل، زیر صفحه ستون ها، آنکربلت ها، نصب ریل ماشین آلات، برینگ پلها، بلت ها، ریل ها، حایل ها و ...استفاده می شود. گروت ها به گونه ای طراحی شده اند که توان جذب نیروهایوارد و انتقال آن ها را به بخش زیرکار داشته باشد برای مثال در هنگام نصب انواعماشین آلات نیروهای وارده از آن ها توسط گروت یا ملات به فنداسیون بتنی منتقل میشود. ملات ها و گروت ها باعث مقاومت های مطلوب و مطمئن و همچنین اتصال پایدار بینملات یا گروت و سازها قرار گیرد و بر روی آن گروت یا ملات قرارگیرد از یک طرف وسطح زیرکار از طرف دیگر می شود. بطور کلی دو روش ملات ریزی یا گروت ریزی در داخلحفرات در محل اتصال آنکرو وجود دارد.


گروت اپوکسی شکل پذیر و بدون حلال و شامل 3جزء می باشد. گروت اپوکسی دارای رزین اپوکسی، سخت کننده، عمل آورنده آمین و دانهبندی ویژه سیلیسی است. در هنگام مصرف گروت اپوکسی کافیست سه جزء آن با هم مخلوطشوند.گروتاپوکسی باعث سخت شدن سریع سازه می شود که بستگی به دمای اطراف دارد . گروت اپوکسیدارای قابلیت بالای چسبندگی به زیر کارهای معدنی و فولادی دارد. گروت اپوکسی دارای مقاومتدر برابر ارتعاشات شدید است. گروت اپوکسی باعث سخت شدن بدون جمع شدگی است. گروتاپوکسی دارای مقاومت بالا در برابر حملات مواد شیمیایی است. گروت اپوکسی دارایمقاومت مکانیکی بسیار بالایی است.گروتاپوکسی برای گروت کاری و ملات ریزی برای پیوند محکم سازه ای در شرایط باربریدینامیکی مناسب است.از جملهگروت ریزی درکارخانه جات و ماشین آلات موتوری. گروت ریزیدر ژنراتورها. گروت ریزی در پمپ ها. گروت ریزی در ریل جرثقیل ها گروت ریزی درسیستم های انبارهای بلند.

 

گروتاپوکسی

شرح :  Dezoflow 650  گروت اپوکسی روان و بدون حلال می باشد که برایتحملبارهای فعال و با کاربردهایبسیار زیادی طراحی شده است. Dezoflow650 برایضخامت های 10 تا 80 میلی متر مناسب است . این محصول به شکل سه جزئی تحویل و بهآسانی در کارگاه مخلوط شده و ملات روانی به دست می آید.

 

کاربردها :

-        ریل ها و کابل های اتصال

-       پایه های ماشین های نو وقدیمی

-       پرکردن فضای خالی زیر شاسی و بیس پلیت ها

-       پر کردن سازه ای سوراخ ها و گودال های بتن

-       نصب تجهیزات ماشین آلات صنعتی که دارای فشاری ثابتو فعال هستند

-       ثابت سازی ماشین آلات دینامیک روی فونداسیون ها

-       کارگذاری آرماتورها

-       تجهیزاتی که ریزش اسید و یا محلول های شیمیاییدارند

 

امتیازات :

  • نیاز به پرایمر ندارد
  • دارای روانی عالی است
  • کارآیی طولانی دارد
  • مقاومت های کششی ، خمشی و فشاری زیادی دارد
  • چسبندگی آن به بتن و فولاد بسیار عالی است
  • نصب و کسب مقاومت سریع
  • مقاومت زیاد در برابر بارهای فعال و مواد شیمیایی
  • فاقد جمع شدگی و قابل اجرا بر روی سطوح در معرض رطوبت

 

بسته بندی :

Dezoflow 650 در بسته های 20 کیلوگرمی عرضه می شود .

 

ویژگی ها : زمانکارآیی : در دمای 25 درجه سانتیگراد به مدت 70 دقیقه و در دمای 40 درجه سانتیگرادبه مدت 40 دقیقه .

مقاومت کششی : 7روزه ، 15 مگاپاسکال

مقاومت فشاری : 7روزه ، 104 مگاپاسکال

مقاومت خمشی : 7روزه ، 27.5 مگاپاسکال

چگالی : 2000کیلوگرم در مترمکعب

سخت شدن : در دمای25 درجه سانتیگراد ، 7 روز و در دمای 40 درجه سانتیگراد ، 3 روز

ترکیبات : اینمحصول متشکل از رزین اپوکسی ، بیس فنول A ، سختکننده مایع رقیق و سنگدانه های مخصوص می باشد که پس از اختلاط تشکیل یک ملات بسیارروان می دهد و به راحتی قابل استفاده می باشد.

 

پایداری شیمیایی :

پایداری Dezoflow 650  دربرابر اکثر مواد شیمیایی خورنده زیر بسیار عالی است :

  • قلیایی های رقیق و غلیط
  • اکثر اسیدهای رقیق
  • روغن و مواد نفتی
  • آمونیاک
  • فرمالدئید
  • محلول های نمکی
  • روغن های معدنی ، چربی های گیاهی و حیوانی

 

·       روش اجرا :

·       آماده سازی سطح : همانند سایر اجراهای اپوکسی ،آماده سازی مناسب سطح تاثیر مستقیم در اجرا و دوام محصول دارد. سطوح بتنی بایستیسفت ، استوار ، تمیز و عاری از پوسته ، رنگ ، روغن ، گریس ، روغن قالب و مواد عملآوری باشد.

·       سطوح ناصاف ترجیح داده می شوند .سطوح فلزی بایستیآماده سازی ، عاری از زنگ زدگی ، جرم گرفتگی و یا زنگ باشد.

·       اختلاط : هرگز اقدام به تقسیم مواد نکنید . همچنینمقدار رزین را تغییر ندهید . به کمک همزن دور کند آن را مخلوط نمایید. ابتدا فعالکننده را به رزین پایه اضافه کرده و آن را به هم بزنید . مطمئن شوید که تمامی مایعفعال کننده به رزین افزوده شده باشد. قبل از افزودن سنگ دانه به مدت یک دقیقه آنرا به هم بزنید . سپس به آرامی تمامی پودرها را به مخلوط اضافه کرده و آن را همزده تا ملات روان و یکنواختی به دست آید . توجه نمایید که همزدن اضافه باعث ورودهوا به داخل ملات می شود.

·       ریختن :  بلافاصله پس از اختلاط اقدام به ریختن در محلآماده شده نمایید و ملات را از طرفی بریزید که حداقل فاصله را طی کند. برای طیمسافت های بیشتر لازم است ملات را از ارتفاع بالاتری بریزید تا فشار لازم برایحرکت ملات فراهم گردد.مطمئن شوید که محل گروت ریزی به طور کامل مسدود نبوده و راهیبرای خروج هوا وجود داشته باشد . ملات را به طور مداوم و فقط از یک سو بریزید. قبلاز باز کردن قالب مطمئن شوید که گیرش ملات کامل شده باشد  ( حداقل 6 ساعت ) و اگر ضخامت گروت ریزی بیش از80 میلیمتر باشد لازم است  در لایه هایمتعدد ریخته شود . لایه دوم به فاصله 6 ساعت از اتمام مرحله اول ریخته شود.

·       محافظت از ابزار کار : وسایل کار را پس از اتمامکار با حلال شماره 2 شستشو دهید و در صورت وجود ملات سخت شده آن را با وسایلمکانیکی بتراشید .

·       انبار داری : این محصول را به دور از تابش خورشیدنگهداری و از افزایش دمای انبار جلوگیری کنید.در مناطق گرمسیری نصب وسایل تهویههوا ضروری است . در صورت رعایت شرایط فوق عمر مفید محصول تا یکسال می باشد .عدمرعایت روش صحیح انبارداری موجب آسیب دیدن محصول و یا ظرف آن می شود . جهت اطلاع ازروش انبارداری با بخش فنی شرکت کلینیک فنی و تخصصی بتن مشورت نمایید.

·       نکات ایمنی : همانند تمامی محصولات شیمیایی دقت شودتا از تماس با چشمها ، دهان ، پوست و مواد غذایی پرهیز گردد . در صورت تماس باپوست و چشمها بلافاصله آن را تمیز نماید . اگر به طور اتفاقی بلعیده شد . اقداماتپزشکی انجام شود . در ظرف ها را پس از استفاده ببندید و برای اطلاع از انبار داریویژه یا انهدام باقیمانده مواد به برشور ایمنی محصول مراجعه نمایید.

·       تاییدیه کیفیت : تمام محصولاتی که توسط شرکت کلینیکفنی و تخصصی بتن عرضه می گردند مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می باشد .

 

 

گروت پایهسیمانی

شرح : Dezoflow  2500  یکمحصول آماده مصرف پودری است که با افزودن آب در محل کارگاه تبدیل به ملاتی بسیارروان و بدون جمع شدگی می گردد.

کاربردها :   Dezoflow  2500به گونه ای فرموله.شده است که بتوان آن را به شکل خمیری و یا روان استفاده نمود وبه آسانی می توان آن را برای تسطیح ، گروت ریزی و یا پر کردن گودال ها به کار برد.

امتیازات :

  • بدون جمع شدگی
  • غلظت قالب تنظیم ( به کمک آب )
  • عملکرد قابل  پیش بینی و معین شده
  • اتصال بسیار خوب به فولاد و بتن
  • توسعه مقاومت زودرس حتی در شکل روان
  • آب بند کننده بتن

 

بستهبندی :       

 Dezoflow  2500در کیسه های 25 کیلوگرمی عرضه می شود.

ویژگیها :

آب مصرفی : در حالت روان 4 لیتر برای 25 کیلوگرم

               در حالت خمیری 3.5 لیتر برای 25 کیلوگرم

چگالی : در حالت روان 2230 کیلوگرم در مترمکعب

         در حالت خمیری 2250 کیلوگرم در مترمکعب

انبساط آزاد : 2 تا 4 درصد

انبساط ماندگار : 0 تا 0.4 درصد

مقاومت فشاری درحالت خمیری : 3 روزه  395  کیلوگرم بر سانتیمترمربع

                                         7  روزه  505 کیلوگرم بر سانتیمترمربع

                                         28 روزه790  کیلوگرم بر سانتیمترمربع

مقاومت خمشی درحالت روان :    28 روزه 6.95 مگاپاسکال

مقاومت کششی درحالت روان :    28 روزه 4.04 مگاپاسکال

نفوذ آب :                             کمتر از 10 میلیمتر

روش اجرا :

آماده سازی سطح :سطوحی که در معرض گروت ریزی قرار می گیرند بایستی خراشیده شوند تا پوشته هایاحتمالی جدا شده و سنگدانه ها نمایان گردند. از چکش های سنگین و بادی و سایر ابزارمشابه که باعث شود سنگدانه ها شکسته شده و در عین حال در جای خود باقی بماننداستفاده نکنید . سطوح بایسنی از وجود روغن ، گرد و خاگ ، رنگ ، ماده عمل آوری ودیگر آلودگی ها که باعث کاهش چسبندگی می شوند پاک گردند . سطوح در مرعض گروت ریزیرا خیس نمایید تا آب ملات را جذب نکند . به گونه ای که سطوح مرطوب بوده ولی آبآزاد وجود نداشته باشد . در هنگام کاشت پیچ یا میلگرد خالی بودن پال ها و عدم آب ویا روغن مورد توخه خاص قرار گیرد و در صورت لزوم هوای فشرده برای تخلیه آن هااستفاده کنید. صفحه ستون ها و پیچ ها بایستی تمیز و عاری از چربی ، گریس و رنگباشند . تجهیزات نصب شدنی را تنظیم و ثابت نمایید . اگر لازم است صفحات فاصله گذاربرداشته شوند آنها را کمی پرب نمایید تا برداشتن آن ها آسان شود .

مطمئن شوید که قالببندی محکم و آب بند است تا از حرکت و خروج گروت جلوگیری شود.

 

اختلاط : مطمئنشوید سطوح داخلی مخلوط کن مرطوب بوده ولی آب آزاد وجود نداشته باشد .سپس مقدار آبرا اندازه گیری و به داخل مخلوط کن بریزید . در حین چرخیدن مخلوط کن و به آرامی Dezoflow  2500را به آن اضافه نمایید . به مدت 3 تا 5 دقیقه همزدن را ادامه دهید تا ملاتی همگن ،روان ، نرم و بدون حباب به دست آید.

ریختن : بلافاصلهپس از اختلاط اقدام به ریختن نمایید ، همواره از نقطه ای ملات را بریزید که کمتریتفاصله را با اطراف داشته باشد. ملات را به صورت پیوسته بریزید و در صورت امکانارتفاع لازم برای تامین فشار حرکتی را ایجاد نمایید گروت های Dezoflow   با انواع پمپ های تزریق قابل استفاده اند . پساز ریختن Dezoflow  2500  بلافاصله روی سطوح باز را با گونی مرطوب به طورکامل بپوشانید و آن راخیس نگهدارید تا زمانی که گروت آماده پرداخت سطحی شود و یااینکه گیرش ملات کامل گردد . در صورت عدم امکان مصرف آب می توانید از مواد عملآوری سطحی به نام Dezocure استفاده نماید.

 

انبارداری : اینمحصول را در مکان سرپوشیده و به دور تابش خورشید و بارندگی و روی پالت نگهدارینمایید. از فشار زیاد پرهیز شود . عمر مفید محصول حدود 12 ماه است اگر در شرایطمناسب و در کیسه های اصلی نگهداری گردد.

نکات مهم :  دمای ملات و اجسامی که در درون آن گذارده میشوند بایستی بین 5+ تا 35 + درجه سانتی گراد باشد . مقدار و دمای آب را افزایشندهید زیرا موجب روانی بیش از حد ملات و در نتیجه بروز پدیده آب انداختگی و یاجداشدگی می شود.

Dezoflow  2500در ضخامت های بین 10 تا 80 میلی متر ریخته می شود . برای تامین ضخامت های کمتر از10 میلی متر با بخش فنی کلینیک فنی و تخصصی بتن مشورت نماید. از انجام عملیاتاضافی و استفاده از ویبره پرهیز نمایید . تحت هیچ شرایطی Dezoflow  2500را دوباره رقیق ننماید و از مصرف بیش از حد تعیین شده خود داری نمایید. برای تولیداحجام بزرگ از مخلوط کن و برای اختلاط یک کیسه گروت از دریل و همزن استفاده کنید.

مقادیر مصرف : هرکیسه 25 کیلوگرمی 12.9 لیتر فضا را پر می کند و در حالت روان 78 کیسه 25 کیلوگرمیبرای پر کردن یک مترمکعب لازم است .

احتیاط و  ایمنی : همانند تمامی محصولات پایه سیمانی گروتDezoflow  2500  نیز ممکن است باعث آسیب شود . در صورت تماساحتمالی با چشم ها بلافاصله آن را به مدت 15 دقیقه با آب شستشو داده و به پزشکمراجعه نمایدد. در صورت تماس با پوست آن را به دقت بشوید.

تاییدیه کیفیت :تمام محصولاتی که توسط شرکت کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران عرضه می گردند مطابق بااستانداردهای کیفی بین المللی می باشد .

 

 

or
or
A password will be send on your post
Registration