قیمت تخریب کننده بتن،خرید کتراک

قیمت تخریب کننده بتن،خرید کتراک

کد مطلب : 584

 

ماده تخریبی بتن، بدون انفجار و خطر

 

 شرح

 

تخریب کننده یک ماده تخریبی بدون صدا و بی خطر می باشد که برخلاف مواد منفجره در هنگام تخریب تولید هیچگونه صدا، موج انفجار، زمین لرزه، دود و گرد و غبار نمی نماید و با ایجاد ترک سبب خورد شدن و جدا شدن سنگ یا بتن می گردد این ماده نیاز به زاغه مهمات و نظارت خاصی برای نگهداری و مصرف نداشته و به راحتی و بدون نیاز به افزاد با تجربه در هر محلی امکان استفاده بدون خطر آن وجود دارد.

حالت فیزیکی : پودر خاکستری رنگ.

قابلیت انحلال : در آب قابل انحلال است.

وزن مخصوص : 1.4 TON/M3.

 

روش اختلاط :

 

برای مخلوط کردن، اصولااستفاده از لوازم مکانیکی بهتر است، ولی توسط مخلوط کن دستی یا با دست نیز می تواناین عمل را انجام داد. سطلی که جهت مخلوط کردن به کار می رود، بهتر است پلاستیکیباشد. آب مصرفی باید تمیز بوده و از هرگونه مواد زائد شیمیائی عاری گردد تا موجبکاهش فعالیت کتراک نگردد . با توجه به اینکه ماده کتراک در هر فصل فقطمتناسب با هوای آن فصل می باشد، حرارت آب با توجه به دمای محیط می بایست در ماده کتراکزمستانی ۲۵ الی ۳۰ درجه سانتیگراد و مناسب ترین مقدارآب برای افزودن به ۵کیلوگرم کتراک تابستانی ۱/۳لیترو در ماده کتراک زمستانی ۱/۵لیتر می باشد.

 

چنانچه آب مصرفی برایدرست کردن ملات به حداقل برسد ، قدرت انبساطی کتراک زیادتر و بر عکس با زیاد شدنآب مصرفی از حد لازم توان انبساطی آن کمتر می گردد . لذا باید به درصد آب جهتمخلوط کردن توجه نمود .

 

بدلیل آنکه ممکن است کتراکدر مجاورت هوا توان شیمیائی خود را ازدست بدهد ، بنابراین بهتر است در آخرین مرحلهدر کیسه را باز نمود و فورا با آب مخلوط و ملات حاصله را آنقدر بهم زد تا مخلوطیکاملا همگن و غلیظ بوجود آید .

 

جهت مخلوط کردن در دمایصفر تا ۱۸ درجه سانتیگراداز آب بین ۲۵ تا ۳۰ درجه و در دمای ۱۸ درجه به بالا از آب معمولی و سردباید استفاده نمود.

 

 

مصارف

جهت تخریب سازه های بتنی، صخره ها و سنگهای بزرگ و سخت در موارد زیر:

 

تخریب قطعات سازه ای که اشتباها بتن ریزی شده

حفاری و سنگ برداری که اشتباها بتن ریزی شده

حفر کانال یا چاه در مناطق سنگی

 

خصوصیات ویژه:

 

مصرف ساده و کاملا اقتصادی

تخریب بدون صدا و بی خطر

عدم پرتاب سنگ و موج انفجار

 

مکانیزم اثر ملات تخریب کننده بتن

 

مکانیزم تاثیر کتراک چگونه است ؟

 

ماده تخریب کننده بتن یا کتراک پس از اختلاط با آب، داخل سوراخهای حفر شده توسط دریل ریخته شده و در مدت زمان کوتاهی، ملات کتراک افزایش حجم یا انبساط یافته و با اعمال فشارهای جانبی ، موجب ایجاد ترک و گسیختگی های متعدد در مقطع شده و به راحتی سطح را تخریب می نماید.

 

ایمنی تخریب کننده بتن

 

موارد مهم ایمنی کتراک چیست ؟

 

هنگام استفاده از دستکش و عینک استفاده شود.

از مصرف آب داغ برای آماده کردن ملات خودداری شود.

در صورت تماس با پوست سریعاً شسته شود.

از نگاه کردن مستقیم به چالهای پرشده، حداقل تا 6 ساعت پس از ریختن خود داری شود.

 

 

بسته بندی:

 

 

کتراک در کیسه های 25 کیلوگرمی خالص اماده عرضه به بازار میباشد.

 

or
or
A password will be send on your post
Registration