خرید رنگ نمای ساختمان با قیمت درب کارخانه

خرید رنگ نمای ساختمان با قیمت درب کارخانه

کد مطلب : 586

یک تصویر، گویاتر از ده هزار کلمه است. اگر با رنگ نمای زیبا، از ساختمان محل سکونت یا ساختمانی که برای فروش می سازید تصویر و منظره ای جذاب بسازید، نخستین گام جذب مشتری را طی کرده اید.

 

رنگ نما (رنگ نمای ساختمان ) مورد استفاده در نمای خارجی ساختمان‌ها هست که بعلت چسبندگی بسیار خوب به سطوح بتونی و همچنین مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، هوا و رطوبت یک پوشش مناسب برای رنگ‌آمیزی سطوح بتونی و نمای ساختمان به جهت زیباسازی و همچنین عایق حرارتی هست بنابراین برای سطوح ساختمانی که مدام در معرض نور، باد، باران و دیگر جریانات آب و هوایی هستند، رنگ نما، پوششی مناسب و مقاوم است. علاوه بر مزایای فنی که در ادامه ذکر خواهند شد رنگ نما، یکنواختی سنگ نما را نداشته و ملایمت و جذابیت خاص خود را دارد بعلاوه از منظر معاملاتی نیز توصیه و مشاوره معمارها، استفاده رنگ نما هست. یکی از بهترین رنگ نماها با قیمت مناسب در کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران عرضه می‌شود.

 

 

شرح محصول کلینیک بتن:

 

برپايه رزين پلیمری دو جزئی طراحی شده است. کاربرد اين محصول در سطوح گچی، آجری، بتنی، سيمانی در فضای داخلی و خارجی ساختمان ها می باشد. از جمله خواص عمومی آن چسبندگی عالی، خشک شدن سريع، مقاومت سايشی بالا، عدم جذب گرد و غبار و شستشوی سريع و آسان با آب اشاره کرد.

 

معمولاً پوشش‌ها که رنگ را نیز شامل می‌شوند روی سطح‌های سیمانی تازه که هنوز دارای گاز دی اکسید کربن می‌باشند اعمال می‌شوند ناگفته نماند که البته جزء سیمانی آن‌ها خاصیت قلیایی زیادی دارد به همین جهت پراکنه‌های پلیمری که برای این پوشش‌های رنگی مناسب‌اند باید در برابر خاصیت قلیایی و صابونی شدن از مقاومت خوبی برخوردار باشند. نبود مقاومت پیوند در برابر ویژگی‌های مذکور باعث ترک، گچی شدن، یا از دست رفتن چسبندگی و بالاخره کاهش طول عمر رنگ نما می‌شود. ویژگی‌های خوب رنگ نما باعث شده این نوع پوشش خارجی، در رنج وسیع و کامل مناطق با ویژگی‌های آب و هوایی متفاوت گرم و خشک، سرد، معتدل و مرطوب مخصوصاً در شهرهای بزرگ و مناطق صنعتی که دارای انبوه جمعیت و تراکم هستند و میزان آلودگی زیادی دارند کاربرد داشته باشد. اگر بخواهیم از کاربرد رنگ نما صحبت کنیم باید گفت این پوشش، برای محافظت از سطوح چوبی، بتنی و سایر مصالح، مخصوصاً در نمای ساختمان‌ها بکار برده می‌شود که البته جنبه تزئینی نیز دارد. آستری که برای کار پیشنهاد می‌شود عبارت است از: سیلر اپوکسی، بتونه اپوکسی برپایه رزین اکریلیک آب پایه یک جزئی. برای مقاوم‌سازی فیلم رنگ، استفاده ازیک لایه سیلر توصیه شده است. مکانیزم خشک شدن آن: درمورد میزان مصرف حدود ۲۷۰ گرم بر متر مربع برای یک لایه رنگ به ضخامت ۸۰ میکرون، خشک شدن سطحی۳۰ دقیقه و خشک شدن نسبی ۱ ساعت و رنگ‌آمیزی مجدد ۸ساعت جزء روال کار خواهد بود. همچنین جهت درزگیری و یکنواخت سازی سطح، می‌توانید از بتونه اپوکسی استفاده نمایید.

 

 

نحوه اجرای رنگ نمای ساختمان

جهت اجرای رنگ روی نمای ساختمانها، باید زیرسازی های لازم را انجام داد که قبل از هرچیز نیاز به داشتن سطحی مسطح است پس از زیرسازی اولیه در صورت نیاز روی سطوح، عملیات بتونه کاری و پس از آن لایه های آستر رنگ را اجرا می نمایند تا نما کاملا برای اجرای رویه نهایی آماده گردد. این مراحل را می توانند با توجه به نوع رنگ مصرفی و غلظت آن بوسیله قلم مو، غلتکهای رنگ آمیزی و یا حتی پمپ های بادی (پیستوله) اجرا نمایند. درصورت کم بودن ارتفاع ساختمان مورد نظر، می توان آن را توسط غلتکهای دسته دار و در غیر این صورت به کمک داربست و یا حتی تجهیزات بندبازی رنگ آمیزی نمای ساختمان را اجرا می نمایند.

 

روش اجرا

 

اسپری ، اسپری بدون هوا ، قلم مو ، غلطک

 

مقاومت در برابر رطوبت

 

خوب

or
or
A password will be send on your post
Registration