پرایمر قیری پایه حلال و پایه آب

پرایمر قیری پایه حلال و پایه آب

کد مطلب : 598

شرح و عملکرد

 محصولی تک جزیی بر پایه قیر و پودرهای معدنی مخصوص است که قابلیت رقیق شدن با حلال های هیدروکربنی را داشته و در هنگام اجرا از چسبندگی خوبی به سطوح فولادی، بتنی، آجری، آسفالت و دیگر مصالح ساختمانی برخوردار می باشد. پس از خشک شدن در مقابل نفوذ رطوبت و بخار آب مقاوم خواهد بود. این محصول از امتیازاتی چون اجرای سرد و ساده، شکل پذیری مناسب، دوام شیمیایی خوب در برابر اسیدهای ضعیف، بازهای ضعیف، آب های حاوی کلر و هزینه کم در مقایسه با سایر روش های محافظت و آب بندی برخوردار است.  این محصول محافظ شامل قیر، رزین های امولسیونی و پودر های خاص معدنی است. پس از ایجاد پوشش و خشک شدن کامل، لایه ایجاد شده از هم ازخواص آببندی و محافظتی قیر و هم از خواص رزین های امولسیونی، برخوردار خواهد بود. به دلیل وجود ترکیبات مناسب در این ماده قیری، در موقع اجرا بسیار نرم و قابل اجرا است و بصورت سرد قابل اجراست.

 

 

 

 خصوصيات

 

تک جزئی است و با آب رقيق مي گردد

خشک شدن سریع

قابل استفاده بر سطوح مرطوب

بعد از مصرف و پس از تبخير آب  ،  خشك شده  و يك لايه قابل انعطاف الاستيك از خود ايجاد مي نمايد.

پس از خشك شدن ، در برابر رطوبت مقاوم بوده و در آب حل نمي شود .

برخورداری از خاصیت حفظ و نگهداری فوق العاده آب به منظور عمل آوری مخلوط بتنی

چسبندگی عالی به اکثر سطوح رایج در ساختمان

سهولت در اجرا به سبب  رقيق شدن با آب  ،  كه مي توان از جاروب پلاستيكی ، برس ،  ماله  و  يا اسپري  ( پيستوله نازل درشت  )  براي اجراي  آن روي سطح كار استفاده نمود.

 

 

موارد مصرف پرایمر قیری

 

پوشش سطح سازه های مدفون و نیمه مدفون

پوشش سطح فونداسیون

عایق کاری سطوح دیوارهای حایل، پایه پل ها

پوشش سطحی که در مقابل خاک یون های مهاجم و آب دریا قرار دارد.

جداره ی بیرونی ساختمان ها

کانال های انتقال آب و فاضلاب

 

مقدار مصرف

 

سطوح بتنی : 0.5-0.3 کیلوگرم بر متر مربع برای دو پوشش

سطوح فلزی : 0.4 تا 0.2 کیلوگرم بر متر مربع برای 2-3 پوشش

 

نحوه ی مصرف

 سطح زیر کار باید مسطح، صاف، سخت، فاقد اجزاء سست و همچنین باید عاری از هرگونه آلودگی محیطی مانند روغن، چربی، گردوخاک و عوامل عمل­آوری باشد. سطوح تخریب شده باید با ترمیم کننده مناسب تعمیر و تسطیح شود. لازم است قبل از اعمال هرگونه پوشش سطح زیرکار با برس و قلم­مو تمیز و آماده عملیات پوشش­دهی باشد. محصول را ﻣﻲ ﺗﻮان ﺑﺮ روي ﺳﻄﺢ ﻣﺮﻃﻮب اﺟﺮا ﻧﻤﻮد وﻟـﻲ ﻧﺒﺎﻳـﺪ آب زیادی وﺟـﻮد داﺷـﺘﻪ ﺑﺎﺷـﺪ، ﺳـﻄﻮح ﮔـﺮم و ﺧﻴﻠـﻲ ﺧـﺸﻚ و زﺑـﺮ ﺑﺎﻳـﺴﺘﻲ ﻗﺒـﻞ از اﺟـﺮا ﻻﻳـﻪ اﺻـﻠﻲ ﺑـﺎید با ﭘﺮاﻳﻤﺮی از همین محصول ﻣﺮﻃﻮب شوند. در ﺻﻮرت ﻧﻴﺎز ﺑﻪ اﺟﺮاي ﻻﻳﻪ ﻫﺎي ﺑﻌﺪي ﻻزم اﺳﺖ ﻻﻳﻪ ﻗﺒﻠﻲ ﺑﻪ ﻃﻮرﻛﺎﻣﻞ ﺧﺸﻚ ﺷﻮد. دو ﻻﻳﻪ ﺑﺎﻳﺪ به صورت ﻫﻢ ﺟﻬﺖ، اﺟﺮا ﺷﻮد ﺗﺎ ﺿﺨﺎﻣﺖ ﻻﻳﻪ ﺧﺸﻚ ﺷـﺪه ﺑـﻪ ﺣـﺪود یک میلی متر ﺑﺮﺳﺪ. ﺳﻄﺢ ﻻﻳﻪ دوم ﻧﻴﺰ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺎﺳﻪ ﺷﻜﺴﺘﻪ ﺗﻤﻴﺰ زﺑﺮ ﮔﺮدد ﺗﺎ اﺗـﺼﺎل ﻣﻜـﺎﻧﻴﻜﻲ ﺑـﺮاي اﺟﺮاي ﻣﻼت ﻓﺮاﻫﻢ ﮔﺮدد. (ﺿﺨﺎﻣﺖ ﻣﻼت ﺣﺪاﻗﻞ 50 ﻣﻴﻠﻲ ﻟﻴﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ.) بسته به سطح مورد اجرا، ﺑﺎ ﻫﺮ کیلوگرم محصول می توان 2 ﻣﺘﺮ ﻣﺮﺑﻊ را به ضخامت 1/1 میلیمتر پوشش داد. هر گونه تغییر در مقدار یا نحوه استعمال یا اضافه نمودن ترکیب دیگری به محصول باید با هماهنگی کارشناسان فنی این شرکت انجام شود

 

 

مشخصات فنی

 

حالت فیزیکی : مایع

 

رنگ : مشکی

 

وزن مخصوص : 0.9 گرم بر لیتر

 

نقطه اشتعال : بیش از 32 درجه سانتی گراد

 

زمان خشک شدن :    سطحی : 8 ساعت

 

                          کامل : 12 ساعت

 

سیالیت : تا95 درجه سانتی گراد روان نمی شود.

 

نکات ایمنی پرایمر پایه قیری حلال آب

در صورت تماس پرایمر  با پوست، محل تماس را با کمی آب شستشو داده و سپس با آب و صابون بشویید .در صورت تماس پرایمر با چشم و یا مخاط های تنفسی با آب گرم بشوئید .بلافاصله به پزشک مراجعه نمائید.در هنگام استفاده از این پرایمر پایه قیری حلال آب به کارگیری عینک های ایمنی و ماسک ضروری می باشد.

or
or
A password will be send on your post
Registration