مشاوره و فروش رزین سنگ مصنوعی

مشاوره و فروش رزین سنگ مصنوعی

کد مطلب : 612

ساخت سنگ مصنوعی با رزین بر پایه پلی کربکسیلیک اتر تولید می شود که باعث روانی بتن و تولید بتن های بسیار پرمقاومت می شود. از این محصول، در کارخانه های بتن پیش ساخته، تولیدکنندگان سنگ مصنوعی و سیستم های سمنت پلاست استفاده می شود. اما مواد سنگ مصنوعی چیست و آیا رزین برای آن مناسب است؟ با ما باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشناکنیم.

موارد کاربرد این محصول چیست؟

 

از رزین سنگ در موارد زیر استفاده می شود:

 

    تولید سنگ های مصنوعی

    تولید بتن های پیش ساخته با مقاومت مکانیکی بالا

    تولید موزاییک های با ضخامت کمتر و مقاومت بیشتر

    تولید سمنت پلاست

    تولید بتن باکیفیت با مقاومت مکانیکی بالا

    تولید کفپوش با مقاومت بالاتر

 

 

عملکرد شیمیایی و رفتار رزین سنگ مصنوعی CLIBUILD r-44

 

فوق روان کننده های متداول که به طور عموم بر پایه ملامین سولفونات و یا نفتالین فرمالدئید می باشند، در هنگام اختلاط (طرح اختلاط سنگ مصنوعی) جذب سیمان می شوند و در لحظات اولیه هیدراسیون سیمان، این گروه از پلیمرها بار منفی ذرات سیمان را افزایش داده و باعث پخش شدن آنها می گردند که ناشی از خاصیت دافعه الکتریسیته ساکن می باشد.

رزین سنگ مصنوعی CLIBUILD r-44 با فوق روان کننده های متداول در عمل تفاوت می کند. بدین ترتیب که پایه این محصول پلی کربوکسیلیک اتر بوده و دارای زنجیره های جانبی مولکولی نیز می باشد. در شروع هیدراسیون همانند فوق روان کننده های متداول به کمک خاصیت افزایش الکتریسیته ساکن ذرات سیمان را به خوبی پخش می کند. در ادامه حضور زنجیره های جانبی باعث ممانعت شدید از تجمع مجدد ذرات سیمان می گردند و کماکان آن ها را به صورت مجزا و پخش شده نگه می دارند. این رفتار پدید آورنده بتنی روان با مقادیر آب بسیار کم می باشد

 

میزان مصرف رزین سنگ مصنوعی کربوکسیلاتی

 

طریقه مصرف رزین سنگ مصنوعی کربوکسیلاتی به چه میزان می باشد؟

 

بهترین میزان مصرف برای کسب ویژگی های مورد نظر، با انجام آزمایشات مختلف در شرایط کارگاهی تعیین می شود . این امر بستگی به عوامل گوناگونی از جمله دمای محیط ، نوع و اندازه سنگدانه ها ، عیار سیمان ، نسبت آب به سیمان و ... دارد. ولی بطور معمول میزان نرمال مصرف رزین سنگ مصنوعی، بین 2/0 تا 4/1 لیتر به ازای هر 100 کیلو سیمان است.

 

مزایا رزین سنگ مصنوعی

 

پلی کربوکسیلات، یکی از اساسی ترین مواد اولیه برای ساخت رزین سنگ مصنوعی است که به عنوان افزودنی فوق روان کننده در بتن مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از رزین سنگ مصنوعی مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال:

 

    افزایش کیفیت رنگ در صورت نیاز به تولید رنگ های بتنی زیبا و ترکیبی

    تولید سنگ و قطعه با کیفیت در صورت رعایت شرایط تولید

    کنترل جذب آب بتن و بهبود میزان جذب آب

    بهبود مقاومت سایشی سنگ و بتن

    تراکم مناسب در ملات بتن تولیدی

 

روش مصرف:

 

این محصول را به روشهای مختلف وبسته به آب وهوای منطقه میتوان استفاده کرد. مثلا میتوان قبل از بتن ریزی رزین سنگ  را با بتن مخلوط کرد و تقریبا حداقل 3 دقیقه برای اختلاط کامل رزین سنگ  با بتن زمان نیاز می باشد.هم چنین می توان ابتدا رزین سنگ  را با مقداری آب مخلوط کرد وسپس به تدریج این مخلوط را به بتن اضافه کرد

مشخصات فنی:

 

حالت فیزیکی : مایع

 

رنگ : قهوه ای تیره

 

Ph : حدود 8

 

یون کلر: ندارد

 

وزن مخصوص : 1.12 gr/cm3

or
or
A password will be send on your post
Registration