گروت ( انواع گروت سیمانی و اپوکسی )

گروت ( انواع گروت سیمانی و اپوکسی )

کد مطلب : 319

گروت ( انواع گروت سیمانی و اپوکسی )

امروزه استفاده از گروت های آماده به علت کیفیت قابلتوجه و سهولت استفاده و خصوصیات منحصر به فرد در زمان اجرا و بهره برداری ، کاربردفراوانی در ساختمان سازی و صنایع از جمله پتروشیمی ها ، پالایشگاه ها ، نصبتجهیزات صنعتی ، تعمیرات ، نصب بیس پلیت و صفحه ستونها ، کارخانه های فولاد سازی و... دارد.

گروت ها بسته به فرمول ساخت و متریال ساخت دارای مشخصاتو کیفیت های مکانیکی متنوعی می باشند.

شما می توانید برای اخذ مشخصات فنی و قیمت گروت آماده ،گروت اپوکسی ، گروت G3 ، گروت جی چی و گروت G2 ، و نیز خرید انواع گروت ها با بخش بازرگانی کلینیک فنی و تخصصیبتن ایران 44618462-44618379 تماس حاصل فرمایید.

 

عبارت گروت چی پی ، گروت آماده ، گروت جی پی ، خرید گروت جی پی ، فروش گروتجی پی ، انواع گروت جی پی ، مشخصات فنی گروت جی پی ،گروت آماده ، فروش گروت آماده، قیمت گروت آماده ، گروت منبسط شونده ، گروت چیست ، ملات گروت منبسط شونده ، فروشگروت منبسط شونده ،گروت در ساختمان ، روش اجرای گروت ریزی در ساختمان ، فروش گروت، گروت چیست ، روش گروت ریزی ، انواع گروت ، مواد تشکیل دهنده گروت ، گروت ریزیزیر بیس پلیت ، گروت پایه سیمانی ، گروت ساختمانی در سایت کلینیک فنی و تخصصیبتن ایران شما می توانید جهت دسترسی به مطالب ، استانداردها و محصولات مورد نظر خوداز طریق پنجره جستجو در سمت راست صفحه اقدام نماید.

 

 

گروت و گروت ریزی در ساختمان

گروت آماده چیست ؟

گروت یک ملات آماده مصرف می باشد که برای کابرد خاصاز جمله پر کنندگی و نصب تجهیزات کاربرد دارد. از جمله مهمترین موارد کاربرد گروتها می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

1.    پر کردن گپهای خالی در زیر بیش پلیت ها

2.    ترمیم سطوحبتنی

3.    نصب تجهیزاتصنعتی

4.    رگلاژ سطوحبتنی

5.    ترمیم محلبولت ها در قالب بندی

6.    نصب ریل ها

7.    رگلاژ تجهیزاتصنعتی

8.    نصب آرماتور وبولت ها

 

مزایا و خصوصیات گروت ها :

·      فاقد جمع شدگی

·      مقاومت فشاریبالا ( بیش از بتن های معمولی )

·      دارای روانیبالا

·      مقاومتچسبندگی بالا ( در گروت های پلیمری )

·      کسب مقاومتسریع ( در گروت های اپوکسی )

·      مقاومتشیمیایی بالا ( در گروت های اپوکسی )

 

انواع گروت ها :

·      گروت اپوکسی (گروت پلیمری سه جزئی )

·      گروت پایهسیمانی

·      گروت هایسیمانی پلیمری ( گروت دو جزئی )

·      افزودنی منبسطکننده بتن ( کامبکس )

 

 

گروت های پایه سیمانی ( G1  و G2 )  :

گروت هایسیمانی یک محصول آماده مصرف تک جزئی بر پایه ترکیبات سیمانی می باشد. این محصولبرای استفاده صرفا نیازمند اضافه شدن مقادیری آب می باشد. مواد تشکل دهنده گروتهای پایه سیمانی شامل سنگ دانه با دانه بندی مشخص ، سیمان و افزودنی های مورد نیازمی باشد.

گروتهای پایه سیمانی بسته به دانه بندی سنگدانه هایبه دونوع G1 و G2تقسیمبندی می شوند. این دانه بندی و تقسیم بندی در ضخامت مجاز اجرا بدون ترک خوردگیمجاز می باشد.

گروت های پایهسیمانی قابلیت های اجرا با استفاده از پمپ تزریق و یا به صورت دستی را دارا میباشند.

از مزایای گروت های پایه سیمانی می توان به مقاومت فشاری بالا ، فاقد جمع شدگی ، هزینه پایین نسبت بهسایر گروت ها ،  فاقد ترک خوردگی و روانیبالا اشاره کرد.

از موارد کاربرد گروت های پایه سیمانی می توان به ترمیمسطوح کرمو ، پر کردن محل بولت ها در قالب بندی ، پر کردن زیر بیس پلیت ها یا صفیحهپلیت ها و نصب تجهیزات صنعتی می باشد.

 

مشخصات فنی گروتساختمانی و صنعتی پایه سیمانی

 Dezoflow 2500

گروت با مقاومت و روانبالا

شرح محصولگروت :

Dezoflow  2500  یک محصول آماده مصرفپودری است که با افزودن آب در محل کارگاه تبدیل به ملاتی بسیار روان و بدون جمعشدگی می گردد.

 

کاربردهای گروت :

Dezoflow  2500 به گونه ای فرموله.شده است که بتوان آن را به شکل خمیری و یا رواناستفاده نمود و به آسانی می توان آن را برای تسطیح ، گروت ریزی و یا پر کردن گودالها به کار برد.

 

امتیازات :

·       بدون جمع شدگی

·       غلظت قالب تنظیم ( به کمک آب )

·       عملکرد قابل پیش بینی و معین شده

·       اتصال بسیار خوب به فولاد و بتن

·       توسعه مقاومت زودرس حتی در شکل روان

·       آب بند کننده بتن

 

بسته بندی :

 Dezoflow  2500 در کیسه های 25 کیلوگرمی عرضه می شود.

 

ویژگیها :

آب مصرفی : در حالت روان 4 لیتر برای 25 کیلوگرم

               در حالت خمیری 3.5 لیتر برای 25 کیلوگرم

چگالی : در حالت روان 2230 کیلوگرم در مترمکعب

         در حالت خمیری 2250 کیلوگرم در مترمکعب

انبساط آزاد : 2 تا 4 درصد

انبساط ماندگار : 0 تا 0.4 درصد مقاومت فشاری در حالت خمیری : 3روزه  395 کیلوگرم بر سانتیمترمربع

                                            7  روزه 505  کیلوگرم بر سانتیمترمربع

                                            28روزه 790  کیلوگرم بر سانتیمترمربع

مقاومت خمشی در حالت روان :    28 روزه 6.95 مگاپاسکال

مقاومت کششی در حالت روان :   28 روزه 4.04 مگاپاسکال

نفوذ آب :                                کمتر از 10 میلیمتر

 

 

روش اجرا :

آماده سازی سطح :

سطوحی که در معرض گروت ریزی قرار می گیرند بایستیخراشیده شوند تا پوشته های احتمالی جدا شده و سنگدانه ها نمایان گردند. از چکش هایسنگین و بادی و سایر ابزار مشابه که باعث شود سنگدانه ها شکسته شده و در عین حالدر جای خود باقی بمانند استفاده نکنید . سطوح بایسنی از وجود روغن ، گرد و خاگ ،رنگ ، ماده عمل آوری و دیگر آلودگی ها که باعث کاهش چسبندگی می شوند پاک گردند .سطوح در مرعض گروت ریزی را خیس نمایید تا آب ملات را جذب نکند . به گونه ای کهسطوح مرطوب بوده ولی آب آزاد وجود نداشته باشد . در هنگام کاشت پیچ یا میلگرد خالیبودن پال ها و عدم آب و یا روغن مورد توخه خاص قرار گیرد و در صورت لزوم هوایفشرده برای تخلیه آن ها استفاده کنید.

صفحه ستون ها و پیچ ها بایستی تمیز و عاری ازچربی ، گریس و رنگ باشند . تجهیزات نصب شدنی را تنظیم و ثابت نمایید . اگر لازماست صفحات فاصله گذار برداشته شوند آنها را کمی پرب نمایید تا برداشتن آن ها آسانشود .

مطمئن شوید که قالب بندی محکم و آب بند است تا ازحرکت و خروج گروت جلوگیری شود.

 

اختلاط :

مطمئن شوید سطوح داخلی مخلوط کن مرطوب بوده ولیآب آزاد وجود نداشته باشد .سپس مقدار آب را اندازه گیری و به داخل مخلوط کن بریزید. در حین چرخیدن مخلوط کن و به آرامی Dezoflow  2500 را به آن اضافه نمایید . به مدت 3 تا 5دقیقه همزدن را ادامه دهید تا ملاتی همگن ، روان ، نرم و بدون حباب به دست آید.

ریختن :

بلافاصله پس از اختلاط اقدام به ریختن نمایید ،همواره از نقطه ای ملات را بریزید که کمتریت فاصله را با اطراف داشته باشد. ملاترا به صورت پیوسته بریزید و در صورت امکان ارتفاع لازم برای تامین فشار حرکتی راایجاد نمایید

گروت های Dezoflow   باانواع پمپ های تزریق قابل استفاده اند . پس از ریختن Dezoflow  2500  بلافاصله روی سطوح باز رابا گونی مرطوب به طور کامل بپوشانید و آن راخیس نگهدارید تا زمانی که گروت آمادهپرداخت سطحی شود و یا اینکه گیرش ملات کامل گردد . در صورت عدم امکان مصرف آب میتوانید از مواد عمل آوری سطحی به نام Dezocure  استفاده نماید.

 

انبارداری :

این محصول را در مکان سرپوشیده و به دور تابشخورشید و بارندگی و روی پالت نگهداری نمایید. از فشار زیاد پرهیز شود . عمر مفیدمحصول حدود 12 ماه است اگر در شرایط مناسب و در کیسه های اصلی نگهداری گردد.

 

نکات مهم :

دمای ملات و اجسامی که در درون آن گذارده می شوندبایستی بین 5+ تا 35 + درجه سانتی گراد باشد . مقدار و دمای آب را افزایش ندهیدزیرا موجب روانی بیش از حد ملات و در نتیجه بروز پدیده آب انداختگی و یا جداشدگیمی شود.

Dezoflow  2500 در ضخامت های بین 10 تا 80 میلی متر ریخته می شود . برای تامینضخامت های کمتر از 10 میلی متر با بخش فنی کلینیک فنی و تخصصی بتن مشورت نماید.

از انجام عملیات اضافی و استفاده از ویبره پرهیزنمایید .

تحت هیچ شرایطی Dezoflow  2500 را دوباره رقیق ننماید و از مصرف بیش از حد تعیین شده خود دارینمایید.

برای تولید احجام بزرگ از مخلوط کن و برای اختلاطیک کیسه گروت از دریل و همزن استفاده کنید.

 

مقادیر مصرف :

هر کیسه 25 کیلوگرمی 12.9 لیتر فضا را پر می کندو در حالت روان 78 کیسه 25 کیلوگرمی برای پر کردن یک مترمکعب لازم است .

 

 

احتیاط و ایمنی :

همانند تمامی محصولات پایه سیمانی گروت Dezoflow  2500  نیز ممکن است باعث آسیبشود . در صورت تماس احتمالی با چشم ها بلافاصله آن را به مدت 15 دقیقه با آب شستشوداده و به پزشک مراجعه نمایدد. در صورت تماس با پوست آن را به دقت بشوید.

 

تاییدیه کیفیت :

تمام محصولاتی که توسط شرکت کلینیک فنی وتخصصی بتن ایران عرضه می گردند مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی میباشد. .

 

 

شما می توانید برای مشاوره در خصوصانواع گروت ، روش مصرف و تهیه گروت با بخش فروش و بازرگانی کلینیک فنی و تخصصی بتنایران ( 44618462-44618379-021 ) تماس حاصل فرماید.

 

 

کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران ، علاوه بر دفترمرکزی خود واقع در تهران ، اشرفی اصفهانی ، گلزار سوم ، پلاک ، واحد 4 ، و نیزدفتر جنوب کشور خود، واقع در استان خوزستان ، شهرستان اهواز ، زیتون کارمندی ، فلکه پارک ، جنببانک تجارت ، ساختمان 88 ، در بسیاری از استان های دیگر از جمله  استان هرمزگان ( بندرعباس ، قشم، خارک و ... ) ، استان بوشهر (شهرستان بوشهر ، عسلویه ، جم ، برازجان، کنگان و ... ) ، استان اصفهان (شهرستان اصفهان ،  شهرضا، فولاد شهر، شاهینشهر ، زرین شهر ) ، استان یزد ، استان کرمان ، استان فارس ( شهرستان شیراز ، نورآباد ممحسنی ، جهرم و ... ) ، استان کرمانشاه ، استان کردستان (شهرستان سنندج ) ، استان لرستان ( خرم آباد ، بروجرد ، دورود، نورآباد ، الشتر و ... )، استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ( شهرستان های تبریز و ارومیه ) ، استان اردبیل، استانزنجان، استان های خراسان رضوی ، خراسان جنوبی و شمالی ( شهرستان های مشهد ، بیرجند و ... ) ، استان زاهدان (شهرستان های زاهدان ، ایرانشهر ، زابل ، سیرجان، پیرانشهر و ... )، استان البرز (شهرستان کرج و ... ) ، استان کاشان ، استان قم ( شهرستان قم ) ، استانمازندران ( شهرستان های ساری ، بابل ،بابلسر، نوشهر ، چالوس ، محمود آباد و ... ) ، استانگیلان ( شهرستان های رشت ، بندرانزلی و... ) ، استان ایلام ( شهرستان های ایلام و دهلران، مهران و ... )، استان همدان (شهرستان های همدان ، تویسرکان و کبودرآهنگ ) ،استانگلستان ( شهرستان گرگان ) ،  استان خوزستان ( شهرستان اهواز ، دزفول ، ماهشهر، سربندر ، آبادان ،خرمشهر ، بهبهان ، شوشتر، شوش ، مسجدسلیمان، رامهرمز ، گتوند و ... ) ، استان چهارمحال بختیاری (شهرکرد ) ، جزیره کیش ،  کشور عراق ( استان بصره، الاماره و نجف ) ، کشور افغانستان (کابل و هرات ) ،  دارای دفاتر فروش و ارائهخدمات مهندسی می باشد. شما می توانید با مراجعه یا تماس با این دفاتر ضمن مشاور از خدمات و محصولات ارائه شده بهره مندشوید.

 

 

مجموعه کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران ،سعی نموده است با بهره گیری از کارشناس و تجربیات چندین ساله ، فضایی علمی ،مشاوره و مهندسی در زمینه تکنولوژی های روز ، بازرگانی ، مهندسی و مقالات بتن  جهت دسترسی سریع ، آسان و کاربردی مهندسان ،اساتید ، کارفرمایان، کارخانجات بتن آماده ، کارخانجات بتن پیش ساخته و دانشجویانمرتبط با صنعت بتن فراهم آورد. شما می توانید با انتخاب و کلیک بر هریک از مباحثزیر به شرح موضع و کسب اطلاعات مورد نظر از طریق سایت به روز و کاربردی کلینیک فنی و تخصصی بتن ایراندسترسی یابید :

افزودنیهای بتن چیست ، انواعافزودنی های بتن ، لیستقیمت افزودنی های بتن ، روشمصرف افزودنی های بتن ، بتنریزی در هوای سرد ، بتنریزی در هوای گرم ، ترمیمبتن ، انواعروش های ترمیم بتن ، ترمیمبتن ترک خورده ، بتنگوگردی ، ترمیمکننده بتن ، چسببتن چیست ، انواعچسب بتن ، چسباپوکسی بتن چیست ، چسبهای آب بندی بتن ، روانکننده بتن چیست ، انواعفوق روان کننده بتن ، قیمتانواع چسب بتن ، لیستقیمت چسب های بتن ، انواعروش کیورینگ بتن ، موادکیورینگ بتن ، لیستقیمت کیورینگ بتن ، آببندی بتن چیست ، انوعروش های آب بندی بتن ، آببندی بتن به روش تزریق رزین پلی یورتان ، ماستیکپلی یورتان چیست ، لیستقیمت ماستیک های پلی یورتان ، ماستیکهای سرد اجرا ، ماستیکهای گرم اجرا ، ترمیمبتن یخ زده ، راهنمایطرح اختلاط بتن ،طرحمخلوط بتن چیست ، طرح اختلاطبتن سبک ، کرگیریبتن چیست ، آزمایشالتراسونیک بتن ، آزمایشهای غیرمخرب بتن ،انواع آزمایش های غیرمخرب بتن ، اسکنمیلگرد و آرماتور، کاشتآرماتور در بتن چیست ، آزمایشگالواپالس چیست ، چسبکاشت آرماتور هیلتی ، خمیرکاشت بولت چیست ، لیستقیمت خمیر کاشت آرماتور و بولت ، روشاجرای گروت ریزی ، واتراستاپبتن چیست ، انواعواتراستاپ بتن ، انتخابواتراستاپ بتن ، واتراستاپبنتونیتی ، واتراستاپهای هیدورفیلی چیست ، روشترمیم بتن های ترک خورده ، سوپرروان کننده بتن ، لیستقیمت واتراستاپ بتن ، رنگبتن ، بتنخودتراکم ، طرحاختلاط بتن خودتراکم ، بتنغلطکی چیست ، شرکتسیکا، روشاجرای بتن غلطکی یا RCC ، آزمایشهای بتن خود تراکم، روشآب بندی مخازن بتنی ، انواعافزودنی های بتن شرکت فسروک ، موادافزودنی بتن شرکت آبادگران ،لیستقیمت واتراستاپ های هیدروفیلی ، کفپوش اپوکسی ، فاصلهنگهدار یا اسپیسر بتن ، انواعگروت های شرکت آبادگران ، کف پوشپلی یورتان ،میکروسیلیس ، فوقروان کننده بتن ، ژلمیکروسیلیس ، میکروسیلیسچیست، لیستقیمت ژل میکروسیلیس ،  اسپیسربتن چیست ، روغنقالب چیست ، روشمقاوم سازی ساختمان ، مقاومسازی ساختمان و ساز های بتنی با الیاف FRP، گروت چیست ، گروتاپوکسی چیست ، لیستقیمت انواع گروت اپوکسی، الیافپلی پروپیلن چیست ،پرداختسطح بتن چیست ، بتنحجیم چیست ، روشساخت بتن حجیم ، ترمیمترک های بتن ، مقاومسازی بتن ، خوردگیبتن در سواحل خلیج فارس ، التراسونیکبتن چیست بتنترمی ، بتنپلیمری چیست،  بتن ریزی زیر تراز آب ، بتنگوگردی ، طرحاختلاط بتن گوگردی ، بتنپلیمری ، آزمایشهافسل بتن چیست ،روشانجام آزمایش پتانسیل خوردگی ،ابرروان کننده بتن چیست ، سوپرروان کننده بتن چیست ، میزانمصرف روان کننده بتن ، روشآب بندی استخر ، اسلامپبتن چیست ، میزانروانی مجاز بتن ، زمانبازکردن قالب های بتن پس از بتن ریزی ، زمانحمل مجاز بتن ، روشساخت و اجرای بتن در کارگاه ، عیاربتن چیست ، روشمصرف الیاف بتن PP ، بتنمگر چیست ، پوششفایبرگلاس چیست ، انواعبتن های خاص ، بتنخاص چیست ، موادآب بندی بتن ، آببندی سازه های بتنی ، حداکثرزمان حمل بتن ، قالبلغزنده بتن ، بتنآماده ، گروتساختمانی ، بتنپیش ساخته، عواملموثر در کیفیت بتن آماده ، ضدیخبتن ، انواعضد یخ بتن ، قالببندی بتن چیست ، روشقالب بندی بتن ، روشبتن ریزی خاص ، انواعمواد آب بندی سازه های بتنی ، روشهای تراکم بتن ، روشهای حمل بتن، روشهای مقاوم سازی بتن ، مقاومسازی بتن ،ضوابط پذیرش بتن کم مقاومت ، روشپرداخت سطح بتن ، انواعکف پوش های صنعتی بتن ، پوششهای ضد حریق ، فایرپروفبتن چیست ، فلایاش چیست ، روشاجرای آب بندی استخر ، نانوسیلیس چیست ، روشترمیم بتن کرمو ، بتناکسپوز چیست ، روشساخت بتن اکسپوز ، ترمیمبتن اکسپوز ، افزودنیحباب زا چیست ، افزودنیدیرگیر بتن چیست ، افزودنیزودگیر بتن چیست ، منبسطکننده بتن چیست ، پنترونچیست ، پنکریتچیست ، پوششنفوذگر چیست ، فایبرگلاسچیست ، پوششآب بندی الاستومری چیست ، روشآب بندی با پوشش سوپر الاستومری ، درزاجرایی بتن چیست ، لیستقیمت افزودنی های بتن، ترمیمکننده ویژه بتن، مصالحترمیم بتن، روانساز بتن ، جلوگیریاز کرمو شدن بتن ،رنگنمای بتن ، سوپرروان کننده بتن ، حداقلزمان کیورینگ و عمل آوری بتن ، کیورینگبتن با بخار ، دلیلجداشدگی بتن ، تستالتراسونیک بتن چیست ، لیستقیمت گروت های شرکت فارس ایران ، لیستقیمت انواع گروت ، روشاجرای پوشش ضد حریق یا فایرپروف ،

 


or
or
A password will be send on your post
Registration