قیمت و مشخصات فنی ماستیک پلی یورتان درزبند تک جزئی سوسیسی

قیمت و مشخصات فنی ماستیک پلی یورتان درزبند تک جزئی سوسیسی

کد مطلب : 400

قیمتو مشخصات فنی ماستیک پلی یورتان درزبند تک جزئی سوسیسی

با سلام وشادباش ، از جمله محل هایی که در اجرای سازه های آب بند مانند مخازن آب و فاضلاب ،تصفیه خانه ها و استخر مورد توجه قرار داد ، درزبندی درزهای انبساطی می باشد. ازجمله روش های آب بندی درزها در بتن استفاده از ماستیک پلی یورتان می باشد. شما میتوانید برای مشاوره و خرید ماستیک پلی یورتان ، دریافت کاتالوگ، مشخصات فنی ونمونه محصول با بخش فروش و بارگانی کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران (44618462-44618379 ) تماس حاصل فرمایید.

 

ماستیکچیست ؟

یکی از مواد ومحصولات آب بندی می باشد و انواع مختلفی دارند.از جمله انواع آن موضوع آب بندی می توانبه ماستیک های قیر گرم اجرا ، ماستیک قیری سرد اجرا ، ماستیک پلی یورتان ، ماستیک سیلکون،ماستیک اکرولیکی ، ماستیک پلی سولفید و می باشد.این محصول بسته به نوع خود دارای کاربردها مختلفی می باشند. برخی از ماستیک ها ویژهآب بندی کانال های آب و فاضلاب می باشند. برخی دیگر از آنها ویژه آب بندی مخازن آبو فاضلاب می باشند یا کف سازی ها و برخی دیگر ویژه آب بندی کانالهای آبیاری می باشند.برخی دیگری از ماستیک دارای خواصی مانند مقاومت در برابر مواد نفتی و بعضی دیگر برای  ترمیم ترکهای آسفالت کاربرد دارند . نوعی دیگریاز ماستیک جهت آب بندی دور پنجره ها و یا مصارف سبک به کار برده می شود و بسته به نوعو کیفیت در عملکرد های متفاوتی در آب بندی دارند و بسته به نوع اجرا به دو نوع ماستیکهای سرد اجرا و ماستیک های گرم اجرا تقسیم می شود. این امر مربوط به درجه حرارت اجرایمواد در زمان اعمال می باشد که در زمان اجرای آن باید شرایط ایمنی به درستی مد نظرقرار گیرد.

 

باید توجه داشتکه در زمان اجرای آن گرم اجرا دمای کار بیش از حد بالا نباشد تا باعث سوخته شدن آننگردد. همچنین سطح زیر کار اجرای ماستیک ها باید کاملا عاری از رطوبت ،  تمیز و پاکیزه باشد. همچینین باید اجازه داد تا بستهبه نوع محصول، قبل از بهره برداری کیورینگ ماستیک مورد نظر به اتمام رسیده باشد.

 

DEZOFLEX   360

Singlecomponent , polyurethane based ,elastomeric joint sealants

ماستیک پلی یورتان با انعطاف پذیری بالا ، بامقاومت شیمیایی بالا و مناسب برای آب شرب ( دارای تاییدیه آب شرب )

شرح :

این ماستیک نوعی درزگیر بر پایه پلی یورتان ، تکجزئی ،MoistureCure ،کاملا تیکسوتروپ است که تحت تاثیر واکنش با رطوبت خشک شده و به محصول الاستیک ونرمی تبدیل می شود .  زمان سخت شدن ( گیرش) به رطوبت ، دما و عمق درز وابسته است .بسته به نوع سطح استفاده از پرایمر مناسبتوصیه می شود .

موارد مصرف :

-       آب بندی درزهای انبساطی سازه های بتنی ، مخازن آبو فاضلاب ، تصفیه خانه ها و درز دور لوله ها

-       پر نمودن درزهای انبساط .

-       آب بندی درز در مخازن پساب صنعتی

-       پر نمودن درزهای انبساطی در پل ها

-       سیل نمودن ترکهای تصادفی و ترمیم درزهای کنترل .

-       ترمیم بتن تخریب شده .

-       پر نمودن درز اطراف شیشه ، در و ... در وسایلنقلیه .

-       درز بندی سطوح فلزی و آلومینیومی در ساختمان وسوله ها

-       آب بندی و پر کردن درز کاشی، سرامیک و سنگ ها

 

 

خصوصیات و مزایا :

-       سریع خشک

-       مقاومت بالا در برابر اشعه UV

-       دوام عالی

-       مقاومت شیمیایی بالا

-       مناسب جهت استفاده در محل های دارای تماس با آبشرب

-       مقاومت در برابر پساب و فاضلاب

-       چسبندگی عالی به بتن ، شیشه ، سرامیک ، سطوح رنگآمیزی شده و ...

-       مقاومت بالا در برابر تنشهای برشی

 

 

خواص فیزیکی در دمای 24 درجه سانتیگراد

مشکی، سفید و طوسی

رنگ

خمیر نرم بدون شره

غلظت

1.25 گرم در سانتیمتر مکعب

جرم حجمی

صفر گرم در لیتر

مواد فرار

صد در صد

جامد حجمی

1 متر مربع در لیتر

پوشش تئوری( 1000 میکرون )

 

سخت شونده با رطوبت

مکانیزم خشک شدن

30 Min

 DIN50014زمان تشکیل رویه اولیه

4 میلی متر در 24 ساعت

DIN50014سرعت خشک شدن

1.5 مگا پاسکال

DIN53504مقاومت کششی

5-6 مگاپاسکال پس از خشک شدن کامل

مقاومت برشی (ضخامت 5 میلیمتر)

DIN 53283

50

DIN 53505 سختی

بیش از یک درصد

DIN 52451 تغییر حجم

5 تا 35 درجه سانتیگراد

دمای اعمال

40- تا 90+ سانتیگراد

دمای سرویس دائم

130 درجه سانتیگراد

حداکثر دمای سرویس به مدت محدود (تا 1 ساعت )

ندارد

حساسیت نسبت به یخ زدگی

10+ تا 25+ درجه سانتیگراد

شرایط انبار داری

حلب بیست و پنج کیلویی یا کاتریج 310 میلی لیتری

بسته بندی

 

 

آماده سازی سطح :

درزگیر پلی یورتان DEZO FLEX 360      به سطوح تمیز و آماده سازی شده چشبندگی خوبیدارد . بنابراین کلیه آلودگی ها ، ذرات سست ، گرد و غبار ، گریس ، روغن ، رطوبت ،درزگیرهای قبلی باید به طور کامل از سطح زدوده شود .

بتن تازه درزهای کنترل  :

بتن تازه ریخته شده حداقل به مدت 30 روز  قبل از اجرای درزگیر DEZOFLEX 360  باید سخت گردد. برای آماده سازی درز با استفادهاز تیغه الماس ( با عرض مناسب ) تماس مواد سست درون درز را خارج کرده و سطح داخلدرز را تحت سایش قرار دهید  . عملیات سایشرا تا عمق   25 میلیمتر انجام دهید . درزباید به آرامی عریض و عمیق گردد تا در بتن مادر عارضه ای ایجاد نشود . دیوارهدرزها باید عاری از رطوبت ، مواد سست و غبار باشد . سطح داخل درز را با ایربلاستیا خلا تمیز کنید تا سطح عاری از مواد خارجی گردد . در شرایطی که بار ترافیکی سبکیا ملایم بر روی سطح وجود دارد Backing Rod   باید قبل از اجرای درزگیر در عمق درز قرار گیرد.در شرایط بار ترافیکی سنگین درزگیر در عمق زیاد اعمال گردد.

بتن قدیمی درزهای کنترل :

مواد کهنه باید به طور کامل از سطح زدوده گردد.به وسیله الماس یا سایر ابزار مناسب درز را تا زاویه 90 درجه و عمق 25 میلیمتربسابید . لبه های تیز باید به صورت عمودی سابیده شود . دیواره درز باید عاری ازرطوبت ، مواد خارجی و رطوبت باشد .سطح به وسیله ایربلاست یا خلا کاملا تمیز شود .

 

شکاف تصادفی :

به وسیله تیغه الماس یا وسیله مناسب دیگر درز راتا زاویه 90 درجه و عمق 25 میلیمتر بسابید . لبه های تیز باید به صورت عمودیسابیده شود . دیواره درز باید عاری از رطوبت ، مواد خارجی و رطوبت باشد .سطح بهوسیله ایربلاست یا خلا کاملا تمیز شود .

 

اعمال پوشش :

اعمال در سطوح داخل ساختمان :

سر کارتریج را در داخل درز قرار دهید . درز را دریک جهت و به صورت پیوسته پر کنید . طوری که میزان 2 میلیمتر از لبه درز به سمتخارج پر شود . خشک شدن سطحی به مدت 30 دقیقه صورت می پذیرد. پس از این مدت زمانمقدار اضافی بوسیله اسکراچر مخصوص بریده و جدا کنید .

 

اعمال در سطوح خارجی ساختمان :

سر پمپ کاتریج را در داخل درز قرار دهید . درز رادر یک جهت و به صورت پیوسته پر کنید. در اعمال خارجی لبه درز به میزان 2 میلیمتراز لبه درز خالی باشد .

 

موارد ایمنی :

این محصول حاوی عواملی است که در تماس با پوست واستنشاق بخارات ممکن است باعث آلرژی شود .پرسنل کاربر باید لباس و ماسک مخصوص و دستکش ضد مواد شیمیایی پوشیده و از کرم محافظتی روی پوست صورت و دست و سایر سطوح بدونپوشش استفاده گردد .

 

توصیه :

پیش از اعمال از باز کردن ظرف و تماس آن با رطوبتخود داری نماید و اطمینان از یل بودن کامل ظرف پس از مصرف الزامیست .

 

انبارداری :

نگهداری محصول تا 12 ماه در ظروف  دربسته ، به دور از گرما ، تابش مستقیم نورآفتاب ،  یخ زدگی و رطوبت امکان پذیر است .دمای مطلوب انبار داری 10 تا 25 درجه سانتیگراد می باشد.

 

تاییدیه کیفیت :

DEZO FLEX 360 محصول کشور ایران با مواد اولیه اروپایی می باشد . تمام محصولاتیکه توسط شرکت کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران عرضه می گردد مطابق با استانداردهایکیفی بین المللی می باشند.

 

 

عبارات مرتبط :

ماستیک پلی یورتان سوسیسی ، انواع ماستیک پلییورتان ، مشخصات فنی ماستیک پلی یورتان ، قیمت ماستیک درزبندی ، قیمت ماستیک پلییورتان تک جزئی ، درزگیر ماستیک پلی یورتان.

 


or
or
A password will be send on your post
Registration