کف پوش پلی یورتان کف سالن و انبارها

کف پوش پلی یورتان کف سالن و انبارها

کد مطلب : 511

کفپوش پلی یورتان کف سالن و انبارها

یکی از انواعکف پوش های صنعتی با دوام و با کیفیت کف پوش پلی یورتان می باشد.  کف پوش های پلی یورتان به واسطه خوصیات ذاتیقابلیت اجرا در فضای آزاد را هم داشته و می توانند عملکرد خوبی در سالن ،کارخانجات ، پارکینگ ها ، محوطه ها ، بیمارستان ها و ... داشته باشند. شما میتوانید برای مشاوره ، دریافت مشخصات فنی ، اخذ قیمت خرید و اجرای انواع کف پوش هایصنعتی از جمله کف پوش پلی یورتان با بخش فنی کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران ( شرکتمهندسی ژرف تابان مهر ) 44618462-44618379-09120258371 تماس حاصل فرمایید.

 

کف پوش پلی یورتان ( پلی اورتان ) چیست ؟

این سیستم ها دارای سه قسمت پرایمر ، لایه میانی و لایهآخری می باشند. همانند پوششهای اپوکسی عملکرد پرایمر ، عایق نمودن سطح موجودو جلوگیری از نفوذ رطوبت و هوای زیر می باشد تا از جدا شدن لایه های بعدی جلوگیری کند.

به علت گوناگونی این مواد ، از مشتق های مختلف آن درموارد مختلف استفاده می شود . از بارزترین ماهیت های این سری محصولات خاصیت ضد ترکآن را می توان نام برد. ضد ترک بودن بدان معنی است که اگر بر اثر حرکت های سازه ای، سطوح بتنی دچار ریز ترک شود ، به علت انعطاف بالای این مواد ، ترک در سطح نهایی پدیدارنمی شود.

در پوشش و حفاظت پارکینگ های طبقاتی این مورد بیشترمد نظر قرار می گیرد ، همچنین سرعت بالای عمل آوری این مواد از امتیازات آنها به حسابمی رود.

پایداری بالای شیمیایی ، مقاومت در برابر نور خورشیدو سایش و فرسایش از دیگر امتیازات پلی اورتانها می باشند . گستردگی موارد استفاده ازاین مواد در تمامی صنایع دیده می شود.

شرایط خاص ، حداقل نیاز

محور اصلی صحبت در این بخش بر روی نوع پروژه ها قرارداده شده و با توجه به نیاز های کار فرما و شرایط بهره برداری پروژه محصولی مناسب وکافی در هر قسمت معرفی شده است.

ضد گرد و غبار

رایج ترین خواسته پروژه های مختلف مخصوصا" در اماکنتولیدی که در آن تردد وجود دارد ، محیطی تمیز برای کارگران و مهندسین شاغل در آن مکانمی باشد .

پیشنهاد این شرکت استفاده از مایع ضد غبار کننده بودهکه ماهیتی نفوذی در روزنه ها و خلل و فرج بتن داشته و پس از عمل آوری با تشکیل کریستالدرون منافذ علاوه بر تثبیت ذرات سطح که عامل غبار بوده اند ، به کف سازه مقاومتی دربرابر سایش نیز می دهد.

این محصول را در انبارها و سالن های تولیدی که در آنتردد لیفت تراک و آدمی بسیار است بکار می برند . با توجه به مقاومت محدود این محصولعمر مفید آن در چنین شرایطی به کمتر از 5 سال تخمین زده می شود.

نمونه هایی از کاربرد ها

·      صنایع توتون وتنباکو

·      انبارها

 

ضد سایش و فرسایش : سایش وفرسایش باعث تخریب تدریجی سازه بوده و پس از گذشت زمان و پیشرفت این تخریب ، نه تنهاترمیم آن سخت می باشد بلکه ضرر های اقتصادی مربوط به توقف تولید را نیز در بر دارد.

با توجه به دید کار فرما و قوانینی که از آن در صنعتمربوطه پیروی می شود ( نیاز به بهداشتی بودن ، دروره شستشو ، حجم تردد و ...... ) میتوان از محصولات مختلف استفاده کرد.

 

 

DEZOFLOOR803

پوششدو جزئی بر پایه رزین پلی یورتان با خواص خود تراز شوندگی و آب بندی سطوح

DEZOFLOOR803  یکپوشش دو جزئی خود تراز شونده ، با تنوع رنگ ، بر پایه رزین پلی یورتان ، با مقاومتمکانیک بالا و منعطف می باشد.

  مزایا :

  • سخت و انعطاف پذیر
  • مقاوم در برابر UV و مناسب برای فضاهای بیرونی
  • ایجاد پوشش بر روی ترک ها
  • مقاومت شیمیایی و مکانیکی خوب
  • مقاوم در برابر لغزش
  • اجرای آسان
  • عایق مایع
  • تمیزکردن آسان
  • اقتصادی
  • ضد جلبک

 

موارد مصرف  وکاربرد DEZOFLOOR 803 :  یک پوشش با دوام برای اجرای کف سازی در بسیاریاز برنامه های کاری تجاری و صنعتی می باشد :

  • ایجاد کننده سطوح صاف با قابلیت ایجاد پل بر روی ترک ها جهت کف سازی کارخانه ها و کارگاه های تولیدات و تجهیزات صنعتی
  • پوشش و پل بر روی ترک ها در کارخانه و کارگاه های با سوطح مرطوب مانند صنایع مواد غذایی و آشامیدنی، پارکینگ ها ، عرشه های بارگذاری و غیره
  • پوشش آب بندی کف در سیستم ها پخش
  • اجرا در محیط هایی که به طور معمول نیازمند مقاومت مکانیکی سنگین و مقاومت شیمیایی متوسط می باشند

مشخصات فنی :

ترکیبات : پلییورتان فاقد حلال

·       دانسیته( پس از اختلاط ) : تقریبا 1.6 تا 1.5 گرم بر میلی لیتر

·       تعدادلایه: به طور معمول یک تا دو لایه

·       ضخامتلایه خشک شده :400 میکرون در دو لایه

·       عملآوری کامل در دمای 20 درجه سانتیگراد : 7 روز

·       نرخعمل آوری: خشک شدن سطحی 6 ساعت ، خشک شدن کامل 18 تا 24 ساعت ، اجرای لایه بعد 8 ساعت تادو روز

·       محدوددمای اجرا: 10 تا 40 درجه سانتیگراد با حداکثر رطوبت 75 درصد

·       مقاومتکششی: 22 نیوتن بر میلیمترمربع

·       مقاومتخمشی: 45 نیوتن بر میلیمترمربع

·       مقاومتفشاری: 75 نیوتن بر میلیمترمربع

·       چسبندگیبه بتن با کیفیت : 2.8 نیوتن بر میلیمترمربع ( شکست بتن )

·       نسبتاختلاط: 1 : 4 ( چهار جزء A - رنگ و  یک جزء B  )

·       ابزارکار :قلمو ، غلطک و اسپری ایرلس

 

روش مصرف :

آماده سازیسطوح بتنی: پیش از اجرای DEZOFLOOR 803  سطح کار باید از هر گونه رطوبت ، روغن ، گریس ،گرد و غبار ، همه مواد و بتن های سستی که باعث ضعف در چسبندگی می گردد ، عاریگردد. هر گونه تعمیرات و هموار سازی سطح باید قبل از شروع عملیات اجرای پوشش بهطور کامل تمام شود. همه نقاط ضعیف باید از سطح کار شناسایی و زدوده شود. برای اینکار باید پیش از شروع عملیات سطح کار به وسیله سندبلاست ، وکیوم و یا چکش بتن هایضعیف و متخلخل جداسازی شود.از اجرای بتن های جدید حداقل باید 21 روز گذشته باشد.رطوبت بستر باید کمتر از 4 درصد باشد. چرا که پوشش اجرا شده مانند یک غشاء آب بندو غیر قابل نفوذ برای بخار خواهد بود. 

 

آماده سازیسطوح فلزی :

سطح فلز بایداز هر گونه آلودگی ، روغن ، رطوبت ، گریس ، زنگ زدگی و عواملی که مانع چسبندگیپوشش شود ، پاکسازی گردد. اگر از قبل بر روی سطح رنگ اپوکسی وجود داشته باشد ونتوان آن را برداشت باید با استفاده از حلال مناسب نسبت به پاکسازی آن اقدام نمود.

شرایط اجرا :

برای حصولبهترین نتیجه دمای بستر، مواد و محیط باید بین 15 تا 30 درجه سانتیگراد باشد. درجهحرارت پایین تر باعث  روانی کمتر ، کم شدنجریان و سرعت کار و بد شدن ظاهر نهایی گردد. دمای بالاتر می تواند باعث کم شدنزمان ممکن اجرای پوشش و اختلال در سطح کار نهایی گردد. دمای باید تا اتمام زمانعمل آوری در بازه دمایی گفته شده حفظ شود. درجه حرارت باید حداقل 3 درجه بیش ازنقطه شبنم در زمان اجرا و 8 ساعت پس از آن حفظ گردد ( 15 درجه سانتیگراد )

 

آماده سازیمخلوط :

 DEZOFLOOR 803در بسته بندی هایی با لحاظ نسبت اختلاط دقیق ارائه می گردد. نسبت وزنی اختلاطاجزاء A و B  به صورت 4 به 1 می باشد. ابتدا جزء Aبه صورت تک جزئی برای مدت چند دقیقه با سرعت کم ( 300 دور در دقیقه ) با استفادهاز مته برقی و یا روش دستی مخلوط می گردد تا همگن و یکنواخت شود. سپس کل محتویاتظرف B را به ظرف Aاضافه و مخلوط نموده تا ترکیبی یکنواخت و همگن حاصل شود. مواد باید دقیقا طبق نسبتاختلاط ، با هم ترکیب شوند. دقت کنید تا همه مواد موجود در ظرف در اختلاط انجامیبه کارگرفته شود تا نسبت های اختلاط رعایت شود. در هنگام اختلاط سر همزن را زیرسطح قرار دهید تا هوا وارد ترکیب نشود. اختلاط خارج از ظرف اصلی انجام نگردد.مخلوط را در یک ظرف جدید ریخته و مجددا آن را به مدت یک دقیقه میکس کنید.

 

روش اجرایمخلوط : 

مخلوط آمادهشده را با استفاده از برس و یا اسپری وایرلس بر روی سطح اجرا کنید ، اگرضخامتبیشتری مورد نیاز است لایه دوم باید بلافاصله پس از خشک شدن لایه اول بر روی سطحاعمال گردد تا حداکثر چسبندگی بین دو لایه ایجاد و از عملکرد آن مطمئن شوید. سختشدن پوشش طی 18 تا 24 ساعت صورت خواهد گرفت. سخت شدن کامل و حصول مقاومت فیزیکی وشیمیایی پوشش بعد از 7 روز صورت خواهد گرفت.

 

میزان مصرف :

750 گرم در هرمترمربع به عنوان پوشش ( برای هر میلیمتر ضخامت 1.5 کیلوگرم مورد نیاز می باشد ).

 

بسته بندی :

 16 کیلوگرم جزء اپوکسی + 4 کیلوگرم هاردنر ومجموعه پکیج 20 کیلوگرمی

 

 

انبارداری :

 در محیط سرپوشیده و به دور از تابشآفتاب ، دمای زیاد و یخ زدگی نگهداری شود. در صورت لحاظ شرایط انبارداری و نگهداریدر بسته بندی اولیه ، امکان نگهداری از آن تا 12 ماه مقدور می باشد.

 

نکات ایمنی :

 همانند تمامی محصولات شیمیایی دقت شودتا از تماس با چشمها ، دهان ، پوست و مواد غذایی پرهیز گردد ( این دستورالعمل درمورد بخار آن تا زمان خشک شدن نیز جاری می باشد ). در صورت تماس با پوست و چشمهابلافاصله آن را تمیز نماید . اگر به طور اتفاقی بلعیده شد . اقدامات پزشکی انجامشود . در ظرف ها را پس از استفاده ببندید و برای اطلاع از انبار داری ویژه یاانهدام باقیمانده مواد به برشور ایمنی محصول مراجعه نمایید.

 

تاییدیه کیفیت:

تمام محصولاتیکه توسط شرکت کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران عرضه می گردد مطابق با استانداردهایکیفی بین المللی می باشند.

 

 

 

 

کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران

مجموعه کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران در قالب دو شرکت تولید رایحه بتن سبز و مهندسی ژرفتابان مهر ازسال 1385 فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه با شناخت خلا موجود در زمینهارائه خدمات تخصصی بتن در سطح کشور ، با بکارگیری پرسنل تخصصی و نیز تجهیزات ویژه، در این سالهای سعی نموده گامی کاربردی و موثر در زمینه رفع نیاز متخصصین ،کارفرمایان ، مهندسین ، دانشجویان ، مشاورین و پیمانکاران بردارد. در این قالب وبهره گیری از تجربیات روزافزودن خود ، با عنایت به اخذ استانداردهای بین المللی (استاندارد CE  اتحادیه اروپا و استاندارد ایزو 9001 ) ، اینمجموعه  همواره سعی است خدماتی به روز وتخصصی و کاربردی تر ارائه نماید. شرح خلاصه خدمات ارائه شده توسط این شرکت شاملبخشهای زیر می باشد. این شرکت در حال حاضر عضو وندور لیست صنایع دفاع ، لیست بلندوزارت نفت ، وندورلیست سازمان تامین اجتماعی و عضو انجمن ملی بتن ایران می باشد.

 

مجموعه تولیدی و بازرگانی رایحه بتن سبز:

·       واردات و تولید انواع افزودنی های بتن

·       واردات و تولید انواع مصالح تعمیراتی بتن

·       واردات و تولید انواع پوشش های محافظتی وآب بندی بتن

·       واردات و تولید انواع گروت های پایهسیمانی و اپوکسی

·       واردات و تولید انواع مصالح کاشی کاری

·       انواع ماستیک و درزبندهای سازه های بتنیو ساختمان ها

·       واردات و تولید انواع کفپوش ، سخت کنندهو رنگ های ساختمانی

·       واردات و تولید انواع مصالح کمکی بتن ازجمله الیاف بتن ، واتراستاپ ، حلال بتن ، واتراستاپ منبسط شونده، کیورینگ بتن ،اسپیسر ، خمیر کاشت میلگرد ، قالب های پلاستیکی و ...

 

مجموعه مهندسی ژرف تابان مهر :

·       مشاوره و اجرای تعمیر و ترمیم سازه هایبتنی

·       مشاوره و اجرای آب بندی و محافظت سازههای بتنی

·       مشاوره و اجرای مقاوم سازی و تقویت سازههای بتنی

·       مشاوره و جرای انواع کف پوش های صنعتی

·       مشاوره و ارائه خدمات ارزیابی و آزمایشهای غیرمخرب سازه های بتنی

·       برگزاری دوره های تخصصی بتنی

·       ارائه مشاوره و طرح اختلاط بتن های خاص

·       مشاوره و نظارت بر اجرای سازه های بتنی

·       کرگیری و کاشت میلگرد و بولت در بتن وتخریب بتن به روش واترجت

 

در حال حاضر مجموعه کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران، دارای دفتار و نمایندگی هایی در بسیاری از مناطق و شهر ها می باشد.علاقمندان میتوانند برای بهره گیری از خدمات و محصولات این شرکت و یا مشاوره و دریافت رزومهفعالیت ها و یا مشخصات فنی محصولات این شرکت ، با نمایندگی این مجموعه و یا دفترمرکزی این شرکت ( 44618462-44618379) تماس حاصل فرمایند. همچنین علاقمندان بههمکاری با این شرکت می توانند جهت اخذ نمایندگی و عاملیت فروش خدمات و محصولات اینشرکت با شماره تلفن 09120916272 تماس حاصل نمایند.

 


or
or
A password will be send on your post
Registration