فروش افزودنی های بتن، روان کننده بتن، ژل میکروسیلیس بتن و واتراستاپ در اهواز و خوزستان

فروش افزودنی های بتن، روان کننده بتن، ژل میکروسیلیس بتن و واتراستاپ در اهواز و خوزستان

کد مطلب : 4

مشاوره و فروش انواع افزودنیهای بتن ، روان کننده بتن ، فوق روان کننده بتن ، ژل میکروسیلیس و ... در اهواز وخوزستان

0613-4448188-4443202-09120916271


افزودنی های حفاظت و آب بندیبتن

امروزه با توجه به اهمیت دوام سازه های بتنی ازیک سو و از سوی دیگر تاثیر مستقیم و غیر مستقیم کاهش نفوذپذیری بتن بر دوام بتنباعث گردیده است که به کارگیری افزودنی های متنوع بتن رواج زیادی یابد. این امر بهخصوص در مناطق با پتانسیل بالای تخریب مانند سواحل دریا و یا مکان های با میزانیون کلر و سولفات بالا در محیط ، و یا سازه های با کاربری هیدرولیکی ، این امر اهمیت مضاعفی پیدا می کند.

این مقوله به معرفی انواع افزودنی های آب بندیبتن توسط مجموعه کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران پرداخت می شود. انواع محصولات ارائهشده در این زمینه توسط شرکت کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران ( رایحه بتن سبز ) بهشرح سبز می باشد.

·       فوق روان کننده بتن بر پایه پلیکربوسیلات Dezobuild D-10 : این افزودنی با کاهش حداکثری نسبت آب به سیمان ،باعث کاهش نفوذ پذیری و آب بندی سازه ها و به تبع حفاظت از آن می گردد. این سیستمبرای بتن های جنرال ، قطعات پیش ساخته و یا بتن های معمول شهری مناسب می باشد.باید توجه داشت این محصول می تواند در تلفیق با پودر میکروسیلیس عملکرد مناسبو  پر رنگ تری در آب بندی و حفاظت سازه هابه خصوص در سواحل خلیج فارس و سازه های صنعتی داشته باشد. میزان مصرف این محصول0.3 تا 0.8 وزن سیمان مصرفی میباشد.

·       ژل میکروسیلیس الیاف دار Dezomix 4500 : این محصول ترکیبی معین از پودر میکروسیلیکا ( درحدود شصت درصد ) ، فوق روان کننده ملامین و نفتالینی و الیاف بتن می باشد. اینمحصول با ایجاد فرآیند های فیزیکی و شیمیایی ، باعث کاهش حداکثری نفوذپذیری بتن وافزایش مقاومت الکتریکی آن عملکرد بی نظیری در بتن به خصوص در نواحی خوردنده خواهدداشت. این محصولات ( میکروسیلیس ) که مصرف آن به شدت در آیین نامه پایایی توصیهشده است با کاهش نسبت آب به سیمان نیز عملکرد مضاعفی در کاهش نفوذپذیری و جلوگیریاز ایجاد درزهای اجرایی خواهد داشت.  اینمحصول برای مخازن آب و فاضلاب ، اسکله ها ، نیورگاهها ، مخازن پساب ، محوطه سازی ،فونداسیون ها ، زیرزمین ها و ... مناسب می باشد. میزان مصرف این محصول بین 5 تا 10درصد وزن سیمان مصرفی می باشد.

·       سوپر ژل میکروسیلیس الیاف دار Dezomix P-4500 : این محصول نیز ترکیبی از پودر میکروسیلیکا ، فوق روان کننده بتن بر پایهپلی کربوکسیلات اتر و الیاف بتن می باشد. این محصول به علت پایه فوق روان کننده بامیزان مصرف پایین تری ( 1 تا 3 درصد وزن سیمان مصرفی ) به اسلامپ مورد نظر خواهدرسید. لذا پر واضح است که میزان میکروسیلیس وارد شده به بتن در مترمکعب مقدارپایینتری و کمتر است مقدار بهینه و توصیه شده استفاده از میکروسیلیس می باشد. اینمحصول که به عنوان سوپر ژل یا ژل میکروسیلیس اقتصادی نیز شناخته می شود  برای بتن های صرفا آب بند می تواند مناسب باشد وبرای بتن های در معرض خوردگی به علت میزان پایین میکروسیلیس وارد شده توصیه نمیشود.

·       افزودنی آب بندی کریستال شونده Crystal C320 : این محصول بر پایه آخرین تکنولوژی آب بندیدنیا بوده و با ایجاد کریستال های غیرمحلول در بتن باعث حذف حفرات مویینه در بتنمی گردد. از مزایای این سیستم آب بندی فعال و شیمیایی درون بتن و حتی پس از گذشتزمان و نیز بستن ریز ترک های موجود در عمق و سطح بتن می باشد. این محصول قابلیتاستفاده در همه سازه های مورد نظر جهت حفاظت و آب بندی می باشد. میزان مصرف اینمحصول 2 درصد وزن سیمان مصرفی برای نسبت آب به سیمان تا 0.45 می باشد.

·       افزودنی آب بندی Dezoseal G-330 : این محصول بر پایه پلیمر های آبگریز می باشدبرای بتن های در معرض آب های جاری و ریزشی مناسب می باشد. این محصول با ایجاد خواصآب گریزی در بتن باعث آب بندی بتن در برابر آب می گردد. میزان مصرف این محصول کهبه صورت پودر و مایع ارائه می گردد ، نیم درصد وزن سیمان مصرفی میباشد. این محصولبرای آب بندی کانالها ، محوطه ها ، پلاستر بیرونی ساختمان ها و ... مناسب می باشد.

·       افزودنی چسب بتن لاتکس Dezobond P-2200 : این محصول بر پایه پلیمرهای اکرلیکی میباشد و با اضافه شده به بتن یا ملات باعث ایجاد خواص آب بندی قوی می گردد. میزانمصرف این محصول 5 تا 10 درصد وزن سیمان مصرفی میباشد. از این رو یک محصول گران جهتآب بندی به حساب می آید. این محصول برای ایجاد ملات یا بتن های تعمیری آب بند ،پلاستر آب بند دیوارهای خارجی ساختمان ، کاشی و سرامیک کاری آب بند ، پلاستر آببندی در استخر ها ، پر کردن حفرات و میان بولت ها در مخازن مناسب می باشد.






کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران ، علاوه بر دفترمرکزی خود واقع در تهران ، اشرفی اصفهانی ، گلزار سوم ، پلاک ، واحد 4 ، و نیزدفتر جنوب کشور خود، واقع در استان خوزستان ، شهرستان اهواز ، زیتون کارمندی ، فلکه پارک ، جنببانک تجارت ، ساختمان 88 ، در بسیاری از استان های دیگر از جمله  استان هرمزگان ( بندرعباس ، قشم، خارک و ... ) ، استان بوشهر (شهرستان بوشهر ، عسلویه ، جم ، برازجان، کنگان و ... ) ، استان اصفهان (شهرستان اصفهان ،  شهرضا، فولاد شهر، شاهینشهر ، زرین شهر ) ، استان یزد ، استان کرمان ، استان فارس ( شهرستان شیراز ، نورآباد ممحسنی ، جهرم و ... ) ، استان کرمانشاه ، استان کردستان (شهرستان سنندج ) ، استان لرستان ( خرم آباد ، بروجرد ، دورود، نورآباد ، الشتر و ... )، استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ( شهرستان های تبریز و ارومیه ) ، استان اردبیل، استانزنجان، استان های خراسان رضوی ، خراسان جنوبی و شمالی ( شهرستان های مشهد ، بیرجند و ... ) ، استان زاهدان (شهرستان های زاهدان ، ایرانشهر ، زابل ، سیرجان، پیرانشهر و ... )، استان البرز (شهرستان کرج و ... ) ، استان کاشان ، استان قم ( شهرستان قم ) ، استانمازندران ( شهرستان های ساری ، بابل ،بابلسر، نوشهر ، چالوس ، محمود آباد و ... ) ، استانگیلان ( شهرستان های رشت ، بندرانزلی و... ) ، استان ایلام ( شهرستان های ایلام و دهلران، مهران و ... )، استان همدان (شهرستان های همدان ، تویسرکان و کبودرآهنگ ) ،استانگلستان ( شهرستان گرگان ) ،  استان خوزستان ( شهرستان اهواز ، دزفول ، ماهشهر، سربندر ، آبادان ،خرمشهر ، بهبهان ، شوشتر، شوش ، مسجدسلیمان، رامهرمز ، گتوند و ... ) ، استان چهارمحال بختیاری (شهرکرد ) ، جزیره کیش ،  کشور عراق ( استان بصره، الاماره و نجف ) ، کشور افغانستان (کابل و هرات ) ،  دارای دفاتر فروش و ارائهخدمات مهندسی می باشد. شما می توانید با مراجعه یا تماس با این دفاتر ضمن مشاور از خدمات و محصولات ارائه شده بهره مندشوید.


or
or
A password will be send on your post
Registration