شمشه ماله (شمشه ویبره ای یا ارتعاشی)

شمشه ماله (شمشه ویبره ای یا ارتعاشی)

کد مطلب : 353

شمشه ماله (شمشه ویبره)

امروزهروش ها و تجهیزات مختلفی برای پرداخت  و تراکمبتن اجرایی درجا وجود دارد. شمشه ماله موتوری یا شمشه ماله ویبره یکی از تجهیزاتمهم و اساسی در بتن ریزی بوده، که عمل صاف نمودن و تراز سطح بتن را به صورت توامانجام می دهد.  شمشه ماله ها از دقت بالاتری نسبت به ماله پروانه برخوردار بوده و از انواع شمشه میتوان به شمشه ماله موتوری و شمشه ماله دستی اشاره کرد که خود شمشه ماله موتوری به دومدل بنزینی و برقی تقسیم می شود. همچنین این دستگاه ها در تیغه هایی با طول های  مختلف از 2 تا 6 متری با مشخصات، قیمت هاو کاربری های متفاوت در بازار موجود می باشند، قیمت شمشه ماله موتوری از قیمت شمشهویبره برقی بیشتر می باشد, که با  راهنمای خرید شمشه ماله که در ادامه مشاهده خواهید نمود، می توانید درستترین انتخاب را انجام دهید.

 

شمشه ماله موتوری ( ارتعاشی ) یکی از ابزارهای مورد استفاده در راهسازیو ساختمان سازی است. شمشه ماله موتوری دارای یک تیغه فلزی است که به دسته ای متصل شدهکه اجازه می دهد تا در هنگام پرداخت نهایی سطح بتن و در حالت ایستاده به مسطح و هموارکردن سطح پرداخت. موتور تعبیه شده روی دستگاه ارتعاش ایجاد میکند، و تلاش مورد نیازاپراتور را بسیار کاهش میدهد و اپراتور تنها نیاز به کشیدن شمشه ماله بر روی سطح دارد.

طول تیغه ها از 4 تا 16 فوت می باشد و تیغه ها میتوانند تعویض و جایگزین شوند. بیشترین شمشه ماله های ارتعاشی سوخت بنزینی دارند، امابرخی از مدل ها میتوانند برقی ساخته شده باشند.

کاربردهای این دستگاه در ساخت مسیرهای مسکونی ، سالنهای بزرگ و سایر سطوح دیگر است که به صاف شدن خیلی زیاد نیاز ندارند. مواردی که بایددر مورد ساخت این ابزار باید مد نظر قرار بگیرد شامل قابلیت تعویض سریع تیغه های ماله،کنترل سرعت متغیر، طراحی ارگونومیک و دسته های قابل تنظیم است. در نظر داشته باشیدکه اگرچه یک طول تیغه طولانی تر، یک سطح عبور بیشتری را پوشش می دهد، اما در نقاط تنگ،قدرت مانور آنها کمتر خواهد بود.

 

شمشه ماله موتوری

ویژگیهایبرجسته  شمشه ماله ای ارائه شده توسط کلینیکفنی و تخصصی بتن ایران ( شرکت رایحه بتن سبز ) به شرح زیر میباشد:

 

                 سریع، کارآمد، راه مقرون به صرفه برای پرداخت کف بتنیبه طور دقیق

                 دستگیره های کاملا قابل تنظیم برای حداکثر راحتی اپراتور

                 ترکیبی از ارتعاش فرکانس بالا کار با پره منحنی پراکندهو رول بتن را برای یک سطح کامل در هر مرتبه

                 ارتعاش مواد نرم را به سطح آورده و برای تسطیح کاملیا ایجاد طرح و بافت آماده میکند

                 سیستم راندن با دوام با کلاچ برای ایجاد نیروی ملایم.

                 شفت انعطاف پذیر نشکن

                 به اندازه کافی سبک تا بدون رودفرم بتن قابل استفادهباشد.

                 تیغه قابل تعویض با دیگر سازنده های قطعات معتبر

 

 

کلمات مرتبط : فروش ماله شمشه ای ، ششمه ماله ای ، تولید کنندهماله شمشه ای چیست ؟ ، فروش ماله شمشه ای ، قیمت ماله شمشه ای ، قیمت فروش ماله  شمشه ای  ، انواع ماله شمشه ای ، تولید کنندگان ماله  شمشه ای ، ماله شمشه ای چیست ، شمشه ماله ای چیست؟


or
or
A password will be send on your post
Registration