خرید کربوکسیلات پودری باکیفیت

خرید کربوکسیلات پودری باکیفیت

کد مطلب : 607

پودر فوق روان کننده بتن بر پایه پلی کربوکسیلات

فوق روان کننده های بتن امروز نقش انکار ناپذیری در اجرای سازه های بتنی دارند. فوق روان کننده های بتن به دو صورت پودری و مایع عرضه می گردند. به صورت معمول  نوع مایع آن برای اجرای سازه های بتنی و نوع پودری آن برای ساخت محصولات پیش ساخته و یا تولیدات مشابه استفاده می شوند. از بهترین و کارآمدترین فوق روان کننده های پودر ، فوق روان کننده بر پایه کربوکسیلات می باشد. این محصولات در گروت ها ، ترمیم کننده ها ، ملات های خودتراز ، قطعات پیش ساخته و کارخانه های گچ سازی استفاده می شوند.

 

گروه تجاری بازرگانی رایحه بتن سبز ، بخش بازرگانی مجموعه کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران می باشد که با هدف ایجاد مرکز داد و ستد مصالح ، تجهیزات و ملزومات بتن ریزی در سطح کشور طرح و پی ریزی گردیده است. این مجوعمه با اتکا به دانش فنی و تجارب چندین ساله خود و شناخت نیاز صنعتگران بتن ، اقدام به  ارائه خدمات تولید ، واردات و بازرگانی در زمینه انواع محصولات مصرفی و تجهیزات مورد نیاز در پروژه های ساخت و بهره برداری سازه های بتنی می نماید. در این راستا گروه تجاری بازرگانی رایحه بتن سبز ، افتخار دارد تا خدمات خود را در زمینه ارائه بتن آماده استاندارد و مهندسی در سطح استان تهران و البرز ، انواع افزودنی و محصولات شیمیایی ساختمان و بتن ، فروش عمده سیمان ، ماله های پروانه ای و شمشه های ارتعاشی ، مصالح درزبندی ، اسپیسر های بتنی و پلاستیک ، رنگ دانه های بتنی ، مصالح تخصصی تعمیر و آب بندی سازه های بتنی ، مصالح مقاوم سازی سازه های بتنی ، انواع ویبراتور ، قالب های پلاستیکی بتن ، سیلو و بچینگ های کارکرده ، تجهیزات و مصالح بتن ریزی در هوای سرد و گرم ، نرم افزار های بچینگ و آزمایشگاه های بتن ، سیستم توزین افزودنی های بتن ، مشاوره و راه اندازی خط تولید افزودنی های بتن و فرمولاسیون ، پودر فوق روان کننده کربوکسیلاتی ، واتراستاپ های هیدروفیلی و بنتونیتی ، پمپ و پکر های تزریق رزین های اپوکسی و پلی یورتان و ... به متخصصین ، شرکت ها ، بتن های آماده ، مجریان فرآیند های مرتبط با بتن اقدام نماید.

شما می توانید برای مشاوره و اخذ خدمات در زمینه های مذکور با بخش بازرگانی کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران ( 09022424865 –09120916273-44618462) تماس حاصل فرمایئد.

 

آشنایی با فوق روان کننده های پلی کربوکسیلات اتر بتن

سومین نسل از روان کننده ها  و کاهنده های قوی آب بتن بر پایه پلی کربوکسیلات اتر با حالت نوترال ،دیرگیر و زودگیر جهت بتن ریزی در آب و هوای معتدل،سردو یخبندان و گرمسیری.در شروع هیدراتاسیون به کمک افزایش خاصیت الکتریسیته ساکن با ایجاد بارهای همنام در ذرات سبب پخش کامل و یکنواخت سیمان گردیده و همچنین آب محبوس در بین ذرات سیمان آزاد گشته که خود به روانی  هر چه بیشتر بتن می انجامد در نهایت با ایجاد لایه بر روی سطح ذرات سیمان از تجمع ذرات جلوگیری می کند.

 

خواص و ویژگی ها

سازگار با تمامی تیپ های سیمان و همچنین سیمان ضد سولفات.

حفظ و کنترل روانی بتن تا 60 دقیقه در حالت توترال تا 90 دقیقه در حالت دیرگیر و تا 30 دقیقه در حالت زودگیر در 25 درجه سانتی گراد

توان کاهش نسبت آب به سیمان تا 40درصد.

افزایش شدید اسلامپ بتن.

قابلیت حذف ویبراتور.

افزایش مقاومت فشاری و سایشی  بتن در تمامی سنین.

 

موارد مصرف

کارخانجات تولید قطعات پیش ساخته و آماده بتن.

قابل اجرا در تمامی بتن ریزی ها بویژه بتن  خودمتراکم،توانمند،پرمقاومت،پیش تنیده و پیش ساخته.

بتن ریزی در مقاطع باریک و پرآرماتور.

بتن ریزی های ضد انفجار.

قطعات پیش ساخته

 

 

 

فوق روان کننده بتن ( ابر روان کننده بتن )

 

Dezobuild D-10  برای مصرف در بتن آماده ، کارخانه های بتن پیش ساخته  و تولید بتن های توانمند که انتظار کسب مقاومت های زیاد و عملکرد خوب می رود طراحی شده است.

Dezobuild D-10   فاقد کلر می باشد.

 

عملکرد شیمیایی و رفتار :

فوق روان کننده های متداول که به طور عموم بر پایه ملامین سولفونات و یا نفتالین فرمالدئید می باشند ، در هنگام اختلاط جذب سیمان می شوند و در لحظات اولیه هیدارسیون سیمان ، این گروه از پلیمرها بار منفی ذرات سیمان را افزایش داده و باعث پخش شدن آنها می گردند که ناشی از خاصیت دافعه الکتریسیته ساکن می باشد.

Dezobuild D-10  با فوق روان کننده های متداول در عمل تفاوت می کند . بدین ترتیب که پایه این محصول پلی کربوکسیلیک اتر بوده و دارای زنجیره های جانبی ملکولی نیز می باشد . در شروع هیدراسیون همانند فوق روان کننده های متداول به کمک خاصیت افزایش الکتریسیته ساکن ذرات سیمان را به خوبی پخش می کند . در ادامه حضور زنجیر ه های جانبی باعث ممانعت شدید از تجمع مجدد ذرات سیمان می گردند و کماکان آن ها را به صورت مجزا و پخش شده نگه می دارند . این رفتار پدید آورنده بتنی روان با مقادیر آب بسیار کم می باشد.

 

 

کاربردها :

خاصیت عالی پخش کنندگی سیمان توسط Dezobuild D-10  ، آن را تبدیل به افزودنی ایده آل برای صنایع بتن آماده و بتن پیش ساخته نموده است .   به خصوص در   طرحهایی که نسبت آب به سیمان خیلی کم است . این خاصیت امکان تولید بتن هایی با مقاومت های اولیه و دراز مدت بسیار زیاد را فراهم می آورد که حاوی حباب کمتری بوده و در نتیجه بسیار فشرده می باشند . این ویژگی ها ( نوسعه مقاومت ) امکان صرفه جویی در انرژی عمل آوری با بخار در کارخانه های قطعات پیس ساخته را به وجود می آورد .

 

بسته بندی :

Dezobuild D-10   در گالن های 25 کیلوگرمی ، بشکه های 220 کیلویی و مخازن بزرگ عرضه می شود .

 

ویژگیها :

شکل ظاهری : مایع غلیظ

رنگ : زرد

وزن مخصوص : 15/1 گرم در سانتیمترمکعب

عدد قلیایی : 6.5

حمل و نقل : در رده بندی غیر خطرناک

 

تاثیر بر روی بتن سخت شده :

افزایش مقاومت فشاری در سنین اولیه و دراز مدت

افزایش مقاومت خمشی

مدول الاستیسیته بیشتر

بهبود چسبندگی به آرماتورها و فولاد

مقاومت بهتر در برابر کربناسیون

نفوذپذیری کمتر

مقاومت بهتر در برابر عوامل آسیب رسان محیطی

کاهش انقباض و خزش

دوام بیشتر

 

سازگاری :

این محصول با هیچ ماده دیگری نباید مخلوط شود مگر توسط متخصصین شرکت کلینیک فنی و تخصصی بتن تایید شده باشد .    برای مخلوط های بتنی حاوی مواد زیر مناسب است :

میکروسیلیس

خاکستر بادی

سیمان های محتوی خاکستر سرباره کوره ها

 

مقادیر مصرف :

مصرف متداول Dezobuild D-10   بین 0.3 تا 1.4 لیتر برای 100 کیلوگرم سیمان ( مواد سیمانی ) می باشد . مقادر خارج از این محدوده به شرط انجام آزمایشات کارگاهی مجاز می باشد.

 

راهنمایی طریق مصرف :

Dezobuild D-10   افزودنی آماده مصرف است و باید در زمان ساخت بتن اضافه گردد . تاثیر بهتر زمانی است که حدود 50 تا 70 درصد آب مصرفی اضافه شده باشد . هرگز این محصول را به مصالح خشک اضافه نکنید . اختلاط کامل بایستی انجام شود و برای این منظور پس از افزودن Dezobuild D-10   به مدت 60 ثانیه با دور تند مخلوط را هم بزنید.

 

انبارداری :

Dezobuild D-10   بایستی در ظروف اصلی خود و در دمای 5+ درجه سانتیگراد نگهداری شود . در صورت یخ زدن می توانید آن را به آرامی گرم نموده و هم بزنید تا دوباره بازیافت شود.عدم  رعایت شرایط انبار داری مناسب ممکن است باعث آسیب دیدن محصول و یا ظرف آن گردد . برای کسب اطلاع بیشتر از روش انبارداری مناسب با بخش فنی کلینیک فنی و تخصصی بتن تماس حاصل نمایید.

 

نکات ایمنی :

Dezobuild D-10   محتوی هیچ ماده خطرناکی نمی باشد . برای آگاهی بیشتر به برشور ایمنی محصول مراجعه نمایید.

 

تاییدیه فنی :

تمام محصولاتی که توسط شرکت کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران عرضه می گردد مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می باشد.

or
or
A password will be send on your post
Registration