چسب کاغذ دیواری البرز ( بهترین چسب کاغذ دیواری )

چسب کاغذ دیواری البرز ( بهترین چسب کاغذ دیواری )

کد مطلب : 452

 

چسب کاغذ دیواری البرز

مواد اولیه چسب کاغذ دیواری البرز  تولید شرکت رایحه بتن سبز ، ساخت شرکت BASF کشور آلمان ، یکی از باسابقه ترین تولیدکنندگان جهاناست. چسب کاغذ دیوار سبلان ، بر اساس آخرین فرمول های روز دینا و با کیفیت برترتولید می گردد. شما می توانید برای تهیه چسب کاغذ دیواری سبلان با شماره های بخشبازرگانی شرکت رایحه بتن سبز ( کلینیک بتن ایران ) تماس حاصل فرمایید.

 

مهمترینویژگی های چسب کاغذ دیواری البرز :

·       لکه ایجاد نمی کند.

·       بو ندارد.

·       تغییر حالت نمی دهد.

·       ضد کپک و مقاوم در برابر ایجاد حشرات است.

 

طریقهمصرف:

·       ابتدا سطح دیوار را تمیز نمایید . اگر کاغذ دیواریقبلاً روی دیوار نصب شده با کاردک آن را از روی دیوار جدا کرده و هر گونه سوراخ و ترکرا با گچ مخصوص پر کنید.

·       محتوای پودری را در ظرفی ریخته و با اضافه کردن آبسرد آن را رقیق کرده و هم زنید.

·       س از آن ۳ دقیقه صبر کرده و دوباره با شدت بیشتریمحتوا را هم زنید. بعد از ۵ دقیقه چسب،آماده استفاده است.

·       چسب را با رول پرز کوتاه روی دیوار مالیده و کاغذدیواری را نصب کنید.

·       برس صاف را روی کاغذ دیواری کشیده تا کاملاً حبابها گرفته شود و در آخر تکه های اضافه را با کاتر ببرید.

·       توجه داشته باشید: یک کیلو گرم از این چسب ۳۲ تا۳۶ رول کاغذ دیواری را می چسباند.

 

 

روش تهیه چسب کاغذ دیواری

رنگ دیوار های خانه یکی از مواردی است که بسیار درمعرض دید قرار دارد و هماهنگی آن با سایر وسایل خانه بسیار اهمیت دارد . امروزه دیوارپوش های متنوعی در بازار وجود دارد که باعث می شود تنوع طلبی در رنگ دیوار ها بیشترشود . اگر شما نیز به تعداد دفعات زیاد دیوار پوش منزلتان را عوض می کنید بهتر استخودتان با فوت و فن این کار آشنا شوید و به سادگی این کار را در منزل انجام دهید .

 

کاغذ دیواری

امروزه برای زیبا سازی منازل از دیوار پوش های متنوعیاستفاده می شود. اگر به دنبال تغییر دکوراسیون هستید می توانید از انواع کاغذ دیواری در طراحی داخلی منزل خود استفاده کنید.بعد از انتخاب مدل کاغذ دیواری  به مرحله نصبکاغذ دیواری می رسیم. اگر می خواهید از کاغذدیواری سه بعدی یا کاغذ دیواری گل دار استفادهکنید نصب آن را به نصابان ماهر واگذار کنید. اگر می خواهید از کاغذ دیواری های سادهدر رنگ های متنوع استفاده کنید باید از  چسبمخصوص کاغذ دیواری استفاده کنید. در این مقاله قد داریم روش های تهیه چسب کاغذ دیواریرا آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

 

ابزار مورد نیاز برای تهیه چسب کاغذ دیواری

رول کاغذ دیواری متناسب با چیدمان منزل ، چسب چوب، کاردک پلاستیکی ، موکت بر ، قلمو نقاشی و چسب مخصوص کاغذ دیواری .

 

زیر ساخت نصب کاغذ دیواری

ابتدا زیر ساخت نصب کاغذ دیواری را فراهم کنید .اگرمیخواهید دیوارپوش هایتان ظاهر زیبایی داشته باشند و بدون عیب و ایراد نصب شوند بایدیک سری نکات را قبل از نصب آنها انجام دهید . برای این کار لازم است در ابتدا دیوارتانرا مورد بازبینی قرار دهید تا اگر مشکل رطوبت ، ترک و یا غیره باشد رفع نمایید تا پس از نصب  دچار مشکل نشوید .

  برای اینکار باید ببینید که زیر ساختی که قرار است زیر دیوار پوش قرار بگیرد چیست  اگر دیوارتان گچی است و قبلا نقاشی نشده است بهتراست قبل از نصب روغن الیف بر روی دیوار با استفاده ار فرچه رنگ بمالید  تا دیوار لغزندگی کافی پیدا کند ، بعد از این کارمیتوانید چسب چوب روی روغن زده  تا دیوارپوشبهتر بر روی دیوار بنشیند .

اگر دیوارتان قبلا رنگ شده است میتوانید اندکی چسبچوب را با آب رقیق کرده و سپس آن را همانند رنگ بر روی دیوار بمالید .  این کار علاوه بر اینکه گرد و غبار را از روی دیوارپاک می کند باعث می شود که چسب مخصوص کاغذ دیواری راحت تر بر روی کار بنشیند . چنانچهحتی دیوار خانه شما گچ کاری هم نشده است و سنگی است باید دیوارتان را در ابتدا بتونهکاری کنید  برای این کار می توانید مل و چسبکاغذ دیواری را با یکدیگر ترکیب کنید و بر روی سنگ ها بمالید و سپس روند بال را برایآن ادامه دهید .

 

بهترین روش برش کاغذ دیواری

حالا كه ديوار آماده شده مي‌توانيد برش کاغذ دیواری‌هارا شروع كنيد. براي اين كار ابتدا ارتفاع ديوار را دقيق اندازه بگيريد. معمولا بيشترخانه‌هاي استاندارد ارتفاع ۲۷۰‌سانتي‌متري دارند. حالا از لب قرنيز دیوار قواره اولرا ۱۰‌سانتي‌متر بيشتر يعني ۲۸۰‌سانتي‌متر اندازه مي‌گيريد و با تيغ موكت‌بري برش مي‌زنيد.درنظر گرفتن ۱۰ سانت اضافه براي همسان كردن بالا و پايين ديوار و گل كاغذ الزامي است.

حالا شما نمونه اول را داريد و بايد سراغ نمونه كناريآن برويد. براي برش نمونه دوم، ابتدا گل‌هاي هر دو کاغذ دیواری را با هم تنظيم كنيدتا پس از نصب شكل زيبايي به‌خود بگيرد. يادتان باشد در برش قواره دوم ممكن است ۴۰‌تا‌۶۰‌سانتي‌متراز كاغذتان براي جور شدن گل‌ها با هم پرت برود كه كاملا طبيعي است.

حالا قواره دوم را پس از جور كردن گل‌هاي هر دو باهم به اندازه طول قواره اول برش مي‌زنيد و همين كار را در قواره سوم و بعدي‌ها ادامهمي‌دهيد. در هر كدام از قواره‌ها، جور بودن گل‌ها بسيار مهم است. اما اگر در 2، 3 قوارهاول گل‌هاي كاغذ با هم جور شد خيالتان براي ادامه كار راحت‌تر خواهد شد. بعد از برشدادن هر 3 قواره نوبت نصب آنها روي ديوار مي‌رسد.

 

نصب کاغذ های برش خورده

كاغذ‌هاي يك ديوار، از پيش مشخص شده، برش خورده ودر كنار هم چيده شده‌اند. حالا بايد چسب را بسازيد. براي اين كار، ۱۰۰ گرم پودر چسبرا در نيم‌ليتر آب حل كنيد. براي اينكه چسب يكنواختي داشته باشيد بايد پس از اضافهكردن پودر به آب، دائم آن را هم بزنيد تا گلوله گلوله نشود. حالا نوبت آن است كه پشتکاغذ دیواری‌ را با استفاده از قلمو، چسب كاري كنيد.

چسب را به‌گونه‌اي بزنيد كه در همه سطح كاغذ و به‌صورتمساوي پخش شود. قواره اول را كه چسب زديد آن را چند تا بزنيد و از قسمت بالا به پايينبه ديوار بچسبانيد. از آنجا كه قواره شما ۱۰ سانت اضافي دارد مي‌توانيد از بالا و پايين۵ سانت كامل درنظر بگيريد. هنگام چسباندن قواره اول، به نيمه كه رسيديد دست بكشيد وسراغ نصب قواره دوم برويد. اين كار به شما كمك مي‌كند تا 2 قواره را راحت‌تر با همتراز و جور كنيد. قواره دوم را نيز پس از جفت كردن گل‌ها با هم تا نصفه مي‌چسبانيدو بعد نيمه نچسبيده قواره اول را به‌صورت كامل نصب مي‌كنيد. همين قاعده نصفه چسباندنرا تا آخر ديوار ادامه بدهيد. يادتان باشد، درز كاغذ های ديواري بايد به سمت نور تنظيمشود تا كار زيبا‌تر به‌نظر برسد.

چسباندن هر قواره را كه تمام كرديد، خيلي نرم با كاردكپلاستيكي روي كاغذ بكشيد تا خوب به ديوار بچسبد. تمام كاغذهاي يك طرف ديوار كه نصبشد، فرصت داريد تا اضافه‌هاي بالا و پايين را با استفاده از تيغ موكت‌بري حذف كنيدو يك ديوار‌تر و تميز داشته باشيد. فراموش نكنيد، اگر پايين ديوارتان قرنيز دارد، کاغذدیواری را تا لب آن بكشيد و روي آن را آزاد بگذاريد.

 

نصب کاغذ دیواری حرفه ای

هنگام نصب كاغذ ديواري ممكن است مشكلاتي برايتان پيشبيايد كه بروز آنها ناگزير به‌نظر مي‌رسد. اگر هنگام نصب مشاهده كرديد كه كاغذتان ازوسط تا خورده يا شكسته شده، نگران نباشيد چرا كه اين ترك‌ها و شكستگي‌ها پس از نصبو صاف كردن كاغذ با كاردك پلاستيكي روي ديوار از بين مي‌رود. مشكل مهم ديگر ، پيداشدن حباب‌هاي ريز و درشت زير كار است. شايد شما بخواهيد با دست يا كاردك كشيدن، اينحباب‌ها را از بين ببريد.

اما بايد بدانيد كه اين بخشي از فوت و فن كاغذ هایديواري كردن است و حباب‌ها معمولا 2- 3روز پس از نصب خودبه‌خود از بين مي‌روند. ايناتفاق در فصل سرد سال بيشتر رخ مي‌دهد. براي تهيه چسب کاغذ دیواری بايد به غلظت عسليا رنگ برسيد تا كيفيت آن از بين نرود. براي نصب کاغذ دیواری روي ستون‌ها يا ديوارهايپله و محوطه‌هاي دوبلكس، بهتر است هنگام انتخاب و خريد سراغ مدل‌هاي گلدار نرويد. چراكه جور كردن گل هر قواره كاغذ های ديواري هنگام نصب كمي مشكل مي‌شود. تا آنجا كه مي‌توانيدکاغذ دیواری كردن خانه‌تان را در روزهاي گرم سال انجام دهيد.

 

 

 

 

عبارات مرتبط :

قیمت پودر چسب کاغذ دیواری ، مواد تشکیل دهندهچسب کاغذ دیواری ، بهترین چسب کاغذ ددیواری ، فرمول چسب کاغذ دیواری ، نسبت چسبکاغذ دیواری به آب ، جایگزین چسب کاغذ دیواری ، تولید چسب کاغذ دیواری ، چگون چسبکاغذ دیواری درست کنیم ،





معرفی کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران وخدمات مربوطه

 

کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران ( یا به اختصارکلینیک بتن ایران ) نام تجاری دو شرکت مهندسی ژرف تابان مهر ( متخصص و مجری پروژههای تعمیر و مقاوم سازی و آب بندس ازی سازه های بتنی و ارائه خدمات مهندسی بتن ) وشرکت بازرگانی و تولیدی رایحه بتن سبز  (تولید و وارد کننده انواع افزودنی ها و محصولات شیمیایی و کمکی بتن ) می باشد. اینمجموعه فعالیت اولیه خود را از سال 1385 آغاز نموده است و در حال حاضر دارای درحدود 120 نفرپرسنل تخصصی در بخش تولید بازرگانی و پروژه های اجرایی ، شامل نیروهایفنی و مهندسی و پرسنل آموزش دیده اجرایی می باشد. این شرکت دارای تعداد و حجمزیادی از تجهیزات تخصصی مرتبط با تعمیرات سازه های بتنی از جمله انواع بالابر ،انواع چکش های تخریب و کرگیری ، تجهیزات آزمایشگاهی غیر مخرب ، لوازم قالب بندی ،تجهیزات سندبلاست ، ایرلس ، مینی سنگ ، ماشین آلات سبک و باری کارگاهی ، چندیندستگاه کانکس ، تجهیزات ایمنی از جمله انواع ماسک شیمیایی ، موتور برق ، چند عددفن تهویه هوا صنعتی ، و ...  می باشد.

کارخانه تولیدی این شرکت به وسعت 2700 مترمربع ،در شرکت صنعتی اشتهارد واقع شده است که شامل خطوط تولید انواع گروت و ملات هایپودری ، چسب های بتن اپوکسی و لاتکس ، انواع ملات تعمیر و گروت اپوکسی ، انواعافزودنی های مایع بتن ، انواع ژل های میکروسیلیس و تنها خط تولید ماستیک پلییورتان کشور می باشد.

این مجموعه در بخش خدمات و تولیدی دارایاستاندارد ایزو 9001 و استاندارد CEاروپا می باشد. همچنین محصولات و خدمات این شرکت منطبق با آخرین استاندارد های روزدنیا تولید و صورت می پذیرد.

کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران همچنین دارای بخشآزمایشگاهی مخرب و غیر مخرب تخصصی بتن از جمله تست های نفوذ یون کلر ، ذوب و یخ ،هافسل ، تعیین عمق کربناتاسیون ، پول اف ، پول اوت ، التراسونیک ، اسکنر بتن ، چکشاشمیت ، چکش بتن شکن و ... می باشد.

این شرکت تاکنون موفق به اخذ تعداد زیادی تاییدیهکیفی  و رضایت نامه در زمینه های مختلف ازکارفرمایان گردیده است. مدیران این شرکت دارای تعداد 5 عدد کتاب تخصصی در زمینهتعمیر و آب بندی گروت ریزی ، درزبندی سازه های بتنی و تست های غیرمخرب می باشند.در کنار این چندین مقاله علمی در زمینه تعمیرات سازه های بتنی و محیط زیست و توسعهپایدار در کنفرانس های بین المللی به ثبت رسانده اند.

همچنین این شرکت در راستای ارتباط های بین المللیو ارتقا سطح کیفی و دانش فنی با مجموعه های پنترون معظم و فوق تخصصی روسیه ،کریستالاین اسپانیا ، بئومرک ترکیه ، پرین ترکیه همکاری و تبادل نظر داشته و برخیاز محصولات ایشان را در ایران ارائه می نماید.

این شرکت در حال حاضر عضو وندور لیست صنایع دفاع، لیست بلند وزارت نفت ، وندورلیست سازمان تامین اجتماعی و عضو انجمن ملی بتنایران می باشد.

لازم به ذکر است در حاصل حاضر برخی از محصولاتاین شرکت به کشورهای عراق ، افغانستان ، تاجیکستان ، قطر و سوریه صادر می گردد.

 

 

برخی از محصولات تولیدی مجموعه کلینیک فنی وتخصصی بتن ایران به شرح ذیل می باشد.

·       انواع افزودنی های شیمیایی و معدنی بتن

·       انواع گروت های ساختمانی و صنعتی

·       انواع ملات و چسب های تعمیراتی سازه های بتنی

·       انواع ملات و پوشش های آب بندی سازه های بتنی

·       انواع سخت کننده و کف پوش های صنعتی

·       انواع ماستیک و درزبند قیری و پلی یورتان

·       انواع محصولات کمکی از جمله کیورینگ ، چسب و خمیرکاشت میلگرد ، انواع واتراستاپ و غیره

 

برخی از خدمات مهندسی ارائه شده توسط مجموعهکلینیک فنی و تخصصی بتن ایران به شرح ذیل می باشد.

·       اعزام رایگان کارشناس تخصصی جهت ارزیابی دیداری و کارشناسی وضعیت موجودسازه های بتنی و ارائه روش تعمیرات ( صرفا هزینه ایاب و ذهاب و اسکان بر عهدهکارفرما می باشد )

·       کارشناسی و ارزیابی غیرمخرب سازه های بتنی و شناسایی وضعیت موجود، شناسایی دلایل تخریب ، عدم و نیاز به تعمیر .

·       مشاوره و اجرای ترمیم ، تعمیر ، آب بندی یا  تقویت سازه های بتنی از جمله حوضچه های پساب ،کولینگ تاورها ، تیکنرها ، ولوپیت ها ، پست های برق ، تصفیه خانه های آب و فاضلابو ...

·       مشاوره و اجرای کف سازی های اپوکسی ، پلی یورتان ، و پایه سیمانی

·       اجرای پوشش های فایرپروف استراکچر ها

·       مشاوره ، نظارت و اجرای سازه های بتنی

·       مشاوره و نظارت بر اجرای بتن های آب بند

·       برگزاری دوره های تخصصی بتن

 

شما می توانید برای مشاوره در خصوص محصولات وخدمات این شرکت ، دریافت مشخصات فنی و قیمت با مجموعه کلینیک فنی و تخصصی بتنایران ( 44618462-44618372-09120916272 -09128889641 ) تماس حاصل فرماید.

 

 




or
or
A password will be send on your post
Registration