فروش اینترنتی چسب کاشی پودری و خمیری

فروش اینترنتی چسب کاشی پودری و خمیری

کد مطلب : 480

فروش اینترنتی چسبکاشی پودری و خمیری

 

امروزه برند های مختلفی از چسب کاشی در بازار وجود دارد. حتما شما هم بابرخی از برند های نامرغوب و بی کیفیت چسب کاشی خمیری و پودری مواجه شده اید.کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران ( رایحه بتن سبز ) همواره از جمله معتبرترین و باکیفیت ترین شرکت های ارائه دهنده انواع محصولات شیمیایی ساختمان ، افزودنی و چسبها می باشد. از جمله محصولات این شرکت انواع چسب بتن می باشد.

شما می توانید برای دریافت مشخصات فنی ، راهنماییو لیست قیمت و نیز تهیه انواع چسب کاشی و سرامیک با بخش بازرگانی مجموعه معظم کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران ( 44618462-44618379-09120916271) تماس حاصل فرمایید.

 

 

TILEBONDWP-300

چسب های کاشیخمیری آماده به مصرف با عملکرد و چسبندگی بالا

مشخصات :

TILEBONDWP-300ساخته شده بر پایه رزینهای امولسیونی، پودر های معدنی و موادغلظت دهنده جهت سطوح داخلی می باشد.

 

موارد مصرف :

  • برای نصب سرامیک و کاشی و سنگ بر روی سطوح سنگی، کاشی، سیمان، بتن، گچ، درای وال، ورق آزبست
  • دیوار سرویسهای بهداشتی، آشپزخانه ها، نمایشگاه های راه پله ها، بی ها، راهروها، اتاقهای بیمارستان ها

 

مزایای استفاده از TILEBOND WP-300 :

  • اجرای آسان توسط کاردک دندانه دار
  • چسبندگی فوق العاده با خواص مطلوب
  • بوی کم
  • انعطاف پذیری مناسب در مقابل لرزشها و حرکتهای محدود ساختمان
  • چسبندگی مناسب TILEBOND WP-300  با خواص مطلوب در مقابل آب

 

مطابقت با استاندارد :

  • EN  I2004- TYPE D2T

 

خصوصیات فیزیکی و شیمیایی :

غلظت

خمیری

رنگ

سفید

وزن مخصوص

Kg/lit 1.6

مقاومت چسبندگی EN 1324

2N/mm2 <

مقاومت در برابر رطوبت

خوب

انعطاف پذیری

محدود

فرصت نصب ()

20 دقیقه

 

میزان مصرف :

مقدار چسب مورد نیاز در هر متر مربع ۲ تا ۴ کیلوگرم میباشد.

 

طریقه اجرا :

آماده سازی سطح

  • پر روی سطوح سالم و تمیز بدون اثرات چربی و بدون ترک و سستی قابل اجرا میباشد .
  • لعاب کاشی قدیمی بصورت موضعی برداشته شود. .
  • قبل از اجرا بوسیله شمشه و تراز ناهمواری سطح مشخص و با استفاده از چسب بتن و اندود سیمانی تراز گردد. پس از ۴ روز از انجام صافکاری عملیات کاشیکاری انجام گیرد.

اجرای چسب :

  • اجرای چسب توسط ماله دندانه دار بوده در این طریق ضخامت و مقدار مناسب جهت اجرا حاصل خواهد شد.
  • در صورت اعمال چسب با ضخامت بالا عامل سرخوردن کاشی و عدم خشک شدن به موقع چسب خواهد شد.
  • در شرایط دما و رطوبت معمولی حداکثر زمان اجرا ۲۰ دقیقه میباشد.
  • در صورت خشک شدن لایه سطحی چسب قبل از نصب کاشی مجددا کاردک کشی شود.
  • چسب کاشی میبایستی غلظت مناسب برای نصب کاشی را داشته باشد.
  • در دمای پایین تر از ۵ درجه سانتیگراد استفاده نشود.
  • بهترین دما برای خشک شدن چسب بالاتر از ۱۵ درجه سانتیگراد است.
  • چسب کاشی خمیری سفت عامل نچسبیدن کامل کاشی میگردد.
  • غلظت باید بصورتی باشد که همان لحظه چسب به کاشی چسبیده و به راحتی جدا نگردد، پس از جدا شدن پشت کاشی به چسب آلوده شده باشد.
  • چسب کاشی سفت عامل خشکه چینی و اجرای کاشی با ضخامت بالا میگردد و همین امر سبب میگردد که نتوان کاشی را تحت فشار چسباند و ضخامت چسب پس از خشک شدن کم و منقبض و باعث جدا شدن کاشی میگردد.
  • استاندارد های بین المللی چسب های خمیری را جهت استفاده در داخل استخرها و دیوار اطراف آن و محوطه های رو باز و همچنین کاشیکاری ساختمان های سواحل دریا پیشنهاد نمی نمایند برای این نوع مکانها از چسب های پودر TILEBOND 3600 استفاده می شود.
  • اعمال فشار بر روی کاشی پس از نصب بصورت پیچشی جهت اطمینان از انتقال چسب بطور کامل به پشت کاشی ضروری است، در این حالت کاشی به سختی از سطح جدا گردیده و پشت آن باید به چسب آلوده شود.
  • در حال حاضر کاشی و سرامیک با ابعاد بزرگ تولید و همچنین مصالح پشت کاشی نفوذ پذیری کمتری نسبت به گذشته دارند.

باید توجه داشت عدم جذبالعاب کاشی قدیمی و کاشی و سرامیک جدید و مصرف چسب اضافی باعث حرکت و لغزش و جداشدن کاشی و سرامیک از روی سطح میگردد .

  • استفاده از چسب اضافی و عدم دسترسی هوا جهت خشک شدن در وسط کاشی اجازه نمی دهد روی یک بدنه در یک مرحله کاشیکاری در ارتفاع زیاد انجام گیرد. لازم است در این مواقع تصب کاشی بر روی یک بدنه را با فاصله زمانی تا چند ساعت اجرا تا چسب کاشی قسمت زیر تقریبا خشک و تحمل وزن کاشی سنگین جدید را داشته باشد.
  • از مخلوط کردن TILEBOND WP-300 با سایر انواع چسب هاب کاشی خود داری شود.

 

بندکشی :

لازم است بندکشی یک روز پس از گیرش چسب خمیری اجرا و درصورت استفاده از کاشی با جذب پایین و ابعاد بزرگ در مدت زمان طولانی تری اجرا گردد.

بسته بندی :

چسب  TILEBOND WP-300(سبلان و سهند) در سطل های ۱، ۵، ۱۲و کیلوگرم عرضه میشود.

 

انبار داری :

توصیه میشود که انبارداری در دمای ۵ تا ۳۵ درجه سانتیگراد به دور از تابش مستقیمآفتاب باشد.

 

عمر نگهداری :

در صورت نگهداری در انبار مناسب تا ۶ ماه قابل استفادهمیباشد.

 

خدمات فنی :

بخش فنی شرکت رایحه بتن سبز ( کلینیک فنی وتخصصی بتن ایران ) در جهت استفاده صحیح از مواد، آماده همکاری و انجام خدماتمیباشد.

 

 

 

 

TILEBOND 3000

چسب کاشی ، سرامیک و سنگ کاری پودری

شرح : چسب کاشی TILEBOND 3000،  مخلوطی از مواد سیمانی به همراه افزودنیهای پلیمری و تقویت کننده چسبندگی و پرکننده های معدنی می باشد و تنها با افزودنآب آماده مصرف می گردد. برای نصب انواع مصالح جاذب و غیر جاذب روی كف و دیوار درداخل و خارج ساختمان نظیر کاشی و سرامیک شیشه ای و ... استفاده می شود. از خواص واثرات این ماده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

 مزایا :

  • چسب سیمانی اصلاح شده با لغزش کاهش یافته و زمان باز گسترش یافته
  • قدرت چسبندگی بسیار زیاد
  • قابلیت اجرا بر روی سطوح عمودی و افقی
  • چسبندگی بسیار زیاد به سطح کاشی های قدیمی
  • سهولت اجرا

 

مواردمصرف:

  • کاشی کاری دیوار و کف
  • نصب کاشی روی کاشی
  • نصب سنگ، سرامیک و موزاییک بر روی انواع سطوح
  • امکان نصب انواع پوشش ها بر روی سطوح بتنی،  سنگی، گچی و...

 

روش مصرف و کاربرد :

سطح اجرا باید محکم،تمیز،خشک و عاری از گرد وغبار و ذرات سست باشد.رنگ و پوشش های سست را باید قبل از اجرای چسب زدود.از اینچسب می توان برای تسطیح،تراز نمودن و رفع ناهمواری های جزیی مقاطع زیر کار تاضخامت 5 میلیمتر استفاده نمود البته زمان کافی برای خشک شدن لازم می باشد.به هر 25کیلوگرم باید 6 لیتر آب اضافه شود.اختلاط پودر با اب باید با همزن برقی صورت پذیرد.عملاختلاط را تا حصول مخلوط خمیری یکنواخت و همگن ادامه دهید.خمیر چسب کاشی آماده شدهرا به مدت 5 دقیقه به حال خود بگذارید.مجددا به مدت کوتاهی عمل اختلاط را تکرارنمایید و سپس به واسطه کاردک شیاردار چسب حاصله را روی سطح کشیده و کاشی را روی آنبا فشار قرار دهید.برای چسبندگی بهتر،کاشی را در حین فشردن به ارامی در جای خودحرکت دهید.بسته به نوع سطح زیر کار،میزان ناهمواری،تخلخل سطوح و همچنین شیارهایپشت کاشی، حدود 2.5 تا 4 کیلوگرم از این ماده برای پوشش 1 متر مربع مورد نیاز میباشد

 

شرایط و محدودیت های مصرف :

دمای محیط و زیر کار باید در محدود 5 تا 35 درجهسانتیگراد باشد. از اضافه کردن هرگونه افزودنی به آن باید خود داری نمود. در انباراز قرار دادن بیش از ده کیسه بر روی هم خودداری گردد.

 

بسته بندی :

 اینمحصول در کیسه های 25 کیلوگرمی تولید و ارائه می گردد.

 

پاکسازی ابزار :

 لوزامو ابزار را باید بلافاصله پس از مصرف با آب تمیز نمود.

 

انبارداری :

در محیط سرپوشیده و به دور از تابش آفتاب و دمایزیاد نگهداری شود. عدم توجه به روش انبارداری صحیح باعث آسیب رسیدن به محصول و یاظرف آن می گردد .

 

نکات ایمنی :

 همانندتمامی محصولات شیمیایی دقت شود تا از تماس با چشمها ، دهان ، پوست و مواد غذاییپرهیز گردد ( این دستورالعمل در مورد بخار آن تا زمان خشک شدن نیز جاری می باشد ).در صورت تماس با پوست و چشمها بلافاصله آن را تمیز نماید . اگر به طور اتفاقیبلعیده شد . اقدامات پزشکی انجام شود . در

ظرف ها را پس از استفاده ببندید و برای اطلاع ازانبار داری ویژه یا انهدام باقیمانده مواد به برشور ایمنی محصول مراجعه نمایید.

 

تاییدیه کیفیت :

 تماممحصولاتی که توسط شرکت کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران عرضه می گردد مطابق بااستانداردهای کیفی بین المللی می باشند.

 

 

کلمات مرتبط : چسب کاشی ضد آب ، لیست قیمت چسب کاشی ، سطل چسبکاشی ، زمان خشک شدن چسب کاشی ، فروش چسب کاشی ، فروش اینترنتی چسب کاشی ، خریداینترنتی چسب کاشی ، قیمت چسب کاشی استخری ، تولید کنندگان چسب کاشی .







کلینیک فنی وتخصصی بتن ایران ، علاوه بر دفتر مرکزی خود واقع در تهران ، پونک، خیابان سردار جنگل ، بین حیدریمقدم و سعیدی نیا ، پلاک 16 ، طبقه دوم ، واحد 4  ، و نیز دفتر جنوب کشور خود، واقع در استان خوزستان ، شهرستان اهواز ،زیتون کارمندی ، فلکه پارک ، جنب بانک تجارت ، ساختمان 88 ، در بسیاری از استانهای دیگر از جمله  استان هرمزگان (بندرعباس، قشم، خارک و ...) ، استان بوشهر (شهرستان بوشهر ، عسلویه ، جم ، برازجان، کنگان و ... ) ، استان اصفهان (شهرستان اصفهان ،  شهرضا، فولاد شهر، شاهین شهر ، زرین شهر ( ، استان یزد ، استان کرمان ، استان فارس (شهرستان شیراز ، نورآباد ممحسنی ، جهرم و( ... ، استان کرمانشاه ، استان کردستان )شهرستان سنندج ( ، استان لرستان خرم آباد ، بروجرد ، دورود، نورآباد ،الشتر و ... ) ، استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ( شهرستان های تبریز و ارومیه ) ، استان اردبیل، استان زنجان، استان سمنان، استان های خراسان رضوی ، خراسان جنوبی وشمالی (شهرستان های مشهد ، بیرجند و ... ) ، استان سیستان و بلوچستان (شهرستان های زاهدان ، ایرانشهر ، زابل ، سیرجان،پیرانشهر و( ...، استان البرز )شهرستان کرج و ...ملارد ، اشتهارد ،هشتگردو ... ) ، شهر کاشان ، استان قم (شهرستان قم ( ،استان مرکزی ( شهرستان اراک ، شازند ) ،  استان مازندران (شهرستان های ساری ، بابل ، بابلسر، نوشهر ، چالوس ، محمود آبادو( ... ، استان گیلان (شهرستان های رشت ، بندرانزلی و ... )، استان ایلام (شهرستان های ایلام و دهلران، مهران و ... ) ،استان همدان (شهرستان های همدان ، تویسرکان وکبودرآهنگ ( ،استان گلستان شهرستان گرگان ( ،استان قزوین ،  استان خوزستان )شهرستان اهواز ، دزفول ، ماهشهر، سربندر ، آبادان ، خرمشهر ، بهبهان ، شوشتر،شوش ، مسجدسلیمان، رامهرمز ، گتوند و( ... ، استان چهارمحال بختیاری )شهرکرد ( ، جزیره کیش ،  کشور عراق استان بصره، الاماره و نجف ( ، کشور افغانستان )کابل و هرات ) ،  دارای دفاتر فروش و ارائه خدمات مهندسی می باشد. شما می توانید بامراجعه  یا تماس با این دفاتر و یا تماس با شمارهتلفن های ( 44618462-44618379 -09120916272 ) ضمن مشاور از خدمات و محصولاتارائه شده بهره مند شوید.


or
or
A password will be send on your post
Registration