خرید رزین سنگ مصنوعی به قیمت عمده

خرید رزین سنگ مصنوعی به قیمت عمده

کد مطلب : 594

در این نوشته می خواهیم شما را با یکی از پرکاربردترین محصولات یعنی رزین سنگ مصنوعی آشنا کنیم و خوشحال می شویم که تا انتهای این نوشته همراه ما باشید همچنین  شما می توانید جهت کسب مشاوره و اطلاعات تکمیلی فنی و مالی با بخش فروش مجموعه کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران ( 09120916273-44618462-44618379-021 ) تماس حاصل فرمایی..

 

رزین سنگ مصنوعی چیست؟

ساخت سنگ مصنوعی با رزین بر پایه پلی کربکسیلیک اتر تولید می شود که باعث روانی بتن و تولید بتن های بسیار پرمقاومت می شود. از این محصول، در کارخانه های بتن پیش ساخته، تولیدکنندگان سنگ مصنوعی و سیستم های سمنت پلاست استفاده می شود. اما مواد سنگ مصنوعی چیست و آیا رزین برای آن مناسب است؟ با ما باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشناکنیم

 

مزایای استفاده از رزین سنگ مصنوعی

به طور کلی مزایای رزین سنگ مصنوعی در دو حالت بتن تازه و بتن خشک شده نمایان است.

 

رزین سنگ مصنوعی هوای بتن تازه را کاهش می‌دهد. به علت افزایش روانی نیاز آبی هم کم می‌شود. کاهش این دو مورد منجر به تولید بتنی با کیفیت بالا خواهد شد. وقتی دوام طولانی مدت بتن بالا باشد؛ هزینه تعمیر و نگه‌داری به شدت کاهش پیدا می‌کند. صرفه جویی در هزینه عوامل اجرایی پروژه را به مصرف رزین سنگ مصنوعی در عملیات عمرانی سوق می‌دهد.

 

قالب گیری در صنایع بتنی یک امر زمان‌بر و هزینه‌بر است. کاهش نیاز به ویبره و قالب گیری آسوده یک مزیت اصلی استفاده از عملکرد رزین سنگ مصنوعی در ساخت قطعات بتنی است.

 

بتن روان بسیار متراکم و مناسب قالب گیری می‌شود. یک قطعه متراکم بسیار نفوذپذیری پایینی دارد. عدم نفوذ مواد تخریب کننده بتن از جمله آب سبب افزایش دوام آن خواهد شد. به همین علت از این محصولات متشکل از رزین سنگ مصنوعی در مکان‌های مرطوب و خیس استفاده می‌شود.

 

بتن دارای عملکرد رزین سنگ مصنوعی تا ۴۵ درصد مقاومت بالاتری از خود نشان می‌دهد. این افزایش مقاومت در اثر کاهش ۴۰ درصدی مصرف آب به‌دست می‌آید. سازگاری این مواد با میکروسیلیس و پوزولان‌ها به توسعه این مواد کمک کرده است.

 

در زمستان این افزودنی سرعت گیرش سیمان را بالا برده و می‌توان قالب را زودتر باز کرد. سطح بتن نیز در قالب گیری دقیق و براق خواهد بود.

 

کاهش زمان ساخت قطعات بتنی از مهم‌ترین مزایای رزین سنگ مصنوعی است. علاوه بر این ۷۰% هوای بتن تازه را هم کاهش می‌دهد.

 

 

موارد کاربرد این محصول چیست؟

از رزین سنگ در موارد زیر استفاده می شود:

 

تولید سنگ های مصنوعی

تولید بتن های پیش ساخته با مقاومت مکانیکی بالا

تولید موزاییک های با ضخامت کمتر و مقاومت بیشتر

تولید سمنت پلاست

تولید بتن باکیفیت با مقاومت مکانیکی بالا

تولید کفپوش با مقاومت بالاتر

 

میزان مصرف رزین سنگ مصنوعی چقدر است؟

 

مقدار واقعی مصرف رزین به شرایط آب و هوایی منطقه و میزان کارایی مورد نظر بستگی دارد؛ اما به طور معمول می توان بین ۰.۳ الی ۰.۸ درصد وزن سیمان مصرفی را برای رسیدن به کارایی مناسب استفاده کرد. همچنین فرمول رزین سنگ مصنوعی در کیفیت آن تاثیر به سزایی خواهد داشت.

 

 

 

روش مصرف رزین سنگ به چه صورتی است؟

 

آموزش ساخت رزین سنگ مصنوعی و استفاده از آن با توجه به آب و هوا متفاوت خواهد بود. مثلا می توان قبل از بتن ریزی، رزین سنگ را با بتن مخلوط کرد و حداقل ۳ دقیقه برای اختلاط کامل رزین سنگ با بتن زمان نیاز است. هم چنین می توان ابتدا رزین سنگ را با مقداری آب مخلوط کرد و سپس به تدریج این مخلوط را به بتن اضافه کرد.

 

مشخصات فنی این محصول چگونه است؟

 

حالت فیزیکی آن مایع است و رنگ آن، قهوه ای تیره می باشد. میزان PH این محصول، حدود ۸ است و یون کلر هم ندارد. وزن مخصوص این محصول، ۱.۱۲ گرم بر سانتی متر مکعب است.

 

بسته بندی به چه روشی انجام می شود؟

 

این محصول در گالن های ۲۰ کیلوگرمی و بشکه های ۲۲۰ کیلوگرمی در بازار عرضه می شود.

 

انبارداری و نگهداری این محصول به چه صورتی است؟

 

برای نگهداری باید آنها را در بسته بندی های اولیه و به دور از سرما نگهداری شود.

 

مزایا:

 

سهولت اجرا

 

افزایش بسیار زیاد اسلامپ یا روانی بتن

 

کاهش هوای اضافی بتن تا حداکثر 70 درصد

 

کاهش اب مصرفی از 10 تا 20 درصد

 

سازگاری با انواع سیمان مصرفی در بتن

 

سهولت پمپاژ و کاهش استهلاک تجهیزات پمپاژ

 

افزایش بسیار زیاد مقاومت فشاری  بتن

 

کاهش نفوذپذیری بتن

 

کاهش ویبراتور بتن

 

کاهش زمان بتن ریزی

 

or
or
A password will be send on your post
Registration