Spectr News Theme

مایع حلال بتن Concrete Dissolver

کد مطلب : 152

حلال بتن

Concrete Dissolver

 

شرح : 

حلال بتن( تمیز كنندهسطوح از بتن ) محصولی جديد كاملاً بي خطر براي انسان و محيط زيست و بااستفاده بسیار آسان براي كاربر مي باشد.

 

H.C.D يك جايگزين اسيد می باشد كه عاري از بخاراتو بوي نامطبوع است. H.C.D با حل كردن (شكستن پيوند بين  مولكولي)پيوند يوني در داخل سيمان، آن را حل كرده و سيمان يا بتن را از روي هر سطح بر ميدارد،تبادل يوني استفاده شده در اين محصول براي اولين بار در صنعت بكار گرفته شده است.

 H.C.Dحاوی اسيدهاي مورياتيك، هيدروكلريك،سولفوريك و يا فسفريك نمي باشد.

 

 

موارد کاربردی:

  • تمیز كردن سطوح تراك میكسر از بتن.
  • جداسازی بتن از سطح قالب بتن.
  • شستشوی ابزار آلات كه بتن به آن چسبیده.
  • تمیز كردن بتن از كلیه سطوح كاشی وسرامیك و .

 

 

مراحل اجراء:

   همواره H.C.D. را بر روي سطح خشك و خنك اعمال نماييد.بهترين نتيجه از پاشش اين محصول با اسپري ايرلس حاصل مي شود. اما پاشش با پمپ هايمعمولي و يا حتي اعمال با برس نيز امكان پذير است.

   قبل از اعمال H.C.D.از خنك بودن سطح اطمينان حاصل فرماييد.( توجه: هيچگاه H.C.D.را بر روي سطح داغ شده در مجاورت نور خورشيد اجراننماييد.)، بهترين زمان براي اجراء، ساعات اوليه صبح یا بعد از ظهر(غروب) مي باشد. بخشي را براي كار مشخص كرده و محلي را بعنوان نقطه شروع در نظر گرفتهو پاشش يكنواخت تا پايان قسمت را ادامه دهيد. پس از پوشش كامل سطح با H.C.D.به مدت ۱۰ تا ۴۵دقيقه اجازه دهيد تا اين محصول به داخل سطح نفوذ كند.اين زمان بستگي به دماي محيطو ضخامت سازه دارد. زماني كه بر روي سطح، پودر سفيدرنگ، شكري تشكيل شد، مجدداً برروي سطح H.C.D. را پاشش نمائيد. تا سير شدن كامل سطح، پس ازتبديل سيمان يا بتن به محصولي پنيري شكل آن را با آب بشوييد،‌ بهترين نتيجه ازشستشو با فشار بالا (۵۰۰-۳۰۰ Psi) حاصلمي شود، فشار خروجي از لوله كشي شهري نيز پاسخگو مي باشد.

   براي تميز كردن وسايل كوچك، آنها را به مدت ۴۵-۲۰ در سطل حاوي H.C.D. غوطه ور كرده، سپس با آب سرد بشوييد. بر روي منيزيوم ابتداً تستنماييد.

   در زماني كه دماي هوا زير نقطه انجماد و يا بشدت گرم باشد، از اجرايآن خودداري نماييد. بهترين نتيجه در دماي ۵ درجه سانتي گراد تا ۲۷درجه سانتي گراد حاصل مي شود.

قبل از استفاده در مقياسوسيع، از روي نقطه كوچكي به منظور اندازه گيري قدرت تميزكنندگي (تعداد دفعات موردنياز) آزمايش نماييد.

 

 

ایمنی:

  • همواره از عينك محافظ در هنگام استفاده يا حمل و نقل استفاده نماييد.
  • هيچگاه بر روي سطوح داغ H.C.D. را اجرا نكنيد.
  • به هيچ وجه H.C.D. را رقيق ننماييد.
  • قبل از اعمال H.C.D. از خيس كردن بتن خودداري نماييد.

 

 

بسته بندی :

محلول حلال بتن درگالن های 20 ، بشکه های 220 و مخازن 1100 کیلوگرمی عرضه می گردد.

 

انبار داري :

توصیه می شود کهانباداری در دمای 5 تا 40 درجه سانتیگراد به دور از تابش مستقیم آفتاب باشد. درصورت یخ زدگی دمای مواد را بالا آورده تا ذوب شود و سپس توسط یک میکسر مخلوط شود.

عمر نگهداري :

در صورت حفظ ونگهداری در شرایط مناسب پیشنهادی و در بسته بندی اولیه تا 12 ماه قابل نگهداری میباشد.

 

ایمنی :

از تماس با پوست ،چشم و نیز چسیدن محصول خود داری فرمایید.

 

خدمات فني :

بخش فني شرکت رایحه بتن سبز ( کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران ) در جهت ارائهمشاوره فنی پاسخگوی شما خواهد بود.

or
or
A password will be send on your post
Registration