Spectr News Theme

لاک پلی یورتان صنعتی ضدخش DEZOCOLOR 1270

کد مطلب : 92

DEZOCOLOR 1270

لاک پلی یورتان صنعتی ضدخش

شرح:

این محصول دو جزئی حاصلترکیب رزین پلی استر پلی اول و سخت کننده ایزوسیانات است که فیلم آن دارای مقاومتبسیار مطلوب در مقابل عوامل جوی، نور فرابنفش، رطوبت، آلاینده های محیطی و عواملمکانیکی می  باشد. این محصول به دلیلمقاومت سایشی بالا بر روی اپوکسی ها، پلی یورتان صنعتی، سطوح سنگ و... مورداستفاده قرار می گیرد. این محصول  به صورتلاک شفاف ترانسپارنت می باشد.

 

مشخصات فنی :

 

شفاف

شید رنگ

 

A/B=۱۰۰/10۰

نسبت اختلاط وزني

 

۶۰ ± ۲

جامد وزنی دو جزء

 

۵۵ ± ۳

جامد حجمی دو جزء

 

گرم در هر متر مربع

۱۰۰-۱۵۰

پوشش تئوري

 

سطحی کمتر از ۳ ساعت، عمقی کمتراز ۲۴ ساعت، نهایی ۷ روز

زمان خشک شدن

 


روش اعمال :

با توجه به اهميت نسبتاختلاط اجزاء و تاثير آن بر کيفيت محصول دو جزء B و A با هممخلوط کرده به مدت ۵دقيقه توسط همزن مناسب به هم مي زنيم تا يکنواخت شود. پوشش آماده مصرف می باشد.

 

شرایط سطح :

به منظور حصول چسبندگيبيشتر سطح مورد نظر باید کاملا تمیز، خشک و عاری از روغن، گرد و غبار، رطوبت، نمکو سایر  مواد خارجی باشد سپس سطح مورد نظرتوسط سنباده یا سایر ابزار مناسب مضرس گردد تا چسبندگی %۱۰۰ ایجاد شود.

 

انبار داری : 

این محصول را به دور ازتابش خورشید نگهداری و از افزایش دمای انبار جلوگیری کنید.در مناطق گرمسیری نصبوسایل تهویه هوا ضروری است . در صورت رعایت شرایط فوق عمر مفید محصول تا دوازدهماه  می باشد . عدم رعایت روش صحیحانبارداری موجب آسیب دیدن محصول و یا ظرف آن می شود . جهت اطلاع از روش انبارداریبا بخش فنی شرکت کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران مشورت نمایید.

 

نکات ایمنی :  

همانند تمامی محصولات شیمیاییدقت شود تا از تماس با چشمها ، دهان ، پوست و مواد غذایی پرهیز گردد . در صورتتماس با پوست و چشمها بلافاصله آن را تمیز نماید . اگر به طور اتفاقی بلعیده شد.  اقدامات پزشکی انجام شود . در ظرف ها راپس از استفاده ببندید و برای اطلاع از انبار داری ویژه یا انهدام باقیمانده موادبه برشور ایمنی محصول مراجعه نمایید.

or
or
A password will be send on your post
Registration